Stootstrips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter
    924 Fan
    • Jun 2009
    • 228

    Stootstrips

    Weten jullie waar ik die zwarte strips kan kopen , mag aftermarket zijn die over juist onder de Le Mans striping loopt ?

    Alvast bedankt ,

    Peter
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!
  • Frenske
    In Memoriam | Erelid
    • Feb 2009
    • 3309

    #2
    Re: Stootstrips

    automaterialenzaak om de hoek zou een mogelijkheid kunnen zijn. Porsche dealer kan natuurlijk ook, vergt echter een dikke beurs :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

    Comment

    • jessy1984
      924 Fan
      • Feb 2009
      • 380

      #3
      Re: Stootstrips



      wel niet goedkoop

      Comment

      • Jeroen
        924 Fan
        • Apr 2009
        • 402

        #4
        Re: Stootstrips

        Ik zie ze daar nie staan hoor... ik zoek ze ook.. de wat dikkere ( aftermarket

        @ Peter : Heb je ook een le mans ?

        Edit// Keek erover , sorry
        Met vriendelijke groet, Jeroen

        Comment

        • Peter
          924 Fan
          • Jun 2009
          • 228

          #5
          Re: Stootstrips

          Dag Jeroen ,

          Neen ik heb geen Le Mans maar ik ben mijn back to basic 924 volledig origineel terug in het orde zetten .
          Als ik die wagen kocht dacht ik dat het isolatietape was en ik heb die eraf getrokken , blijkbaar was het de originele stootlijst .
          127,82 exclusief shippement is een forse prijs maar ja stommiteiten kosten meestal geld hé .
          Indien er nog iemand goedkopere opties heeft ben ik zeer tevreden .
          De letters op het achterwerk heb ik op ebay.com gekocht en het wapenschild op het front had iemand in België nog nieuw liggen dus die heb ik al .
          Als ik alles heb wil ik hem volledig in de originele kleur laten spuiten zodat hij terug als nieuw is .
          Ook zoek ik nog een voorbumper en de stootstrip van de achterbumper maar ik ben aan het overwegen om een complete op afbraak te kopen , alleen plaats speelt mij parten .
          Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!

          Comment

          • Jeroen
            924 Fan
            • Apr 2009
            • 402

            #6
            Re: Stootstrips

            Originally posted by Peter View Post

            alleen plaats speelt mij parten .
            Daar heeft BIJNA iedereen last van .. is gewoon zeer moeilijk en duur
            Met vriendelijke groet, Jeroen

            Comment

            Working...
            X