PDA

Bekijk Volledige Versie : Moderators



captainfrasca
02/09/2009, 01:44
Geachte Allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben is het aantal moderators teruggezakt naar 1.

De moderator die overgebleven is, dat is LWB.

Ik heb ervoor gekozen om met één moderator verder te gaan om de reden dat er in mijn optiek te veel moderators zijn voor een klein forum als dit.

Ik wil q01z, Bassie en Tom enorm bedanken voor hun inzet en tijd die ze hebben willen steken in het modereren van het forum en ik hoop dat ze een welgeziene gast bij het forum blijven, want zonder o.a. Tom en Marc zou het forum niet geworden zijn zoals het nu is aangezien zij de leden zijn van het eerste uur en daarom hoop ik dat zij lang bij ons zullen blijven.

Uiteraard blijf ik nog wel de admin van het forum en blijft Hendrik voorlopig aan voor technische ondersteuning.

Zodra het nodig is voor het forum zullen er weer moderators worden aangenomen.

Groet,

David

Hendrik
02/09/2009, 12:38
Je had in mijn account de aanpassing zeker gezien.

Maar goed als beheerder sta je ervoor om je eigen keuzes te maken of het nu goed valt of niet.
Voor de tijd dat hun mod waren hebben ze goed hun werk gedaan.
Al is het de laatste tijd wat stroever geworden en de reden onbekent gebleven.

Ik hoop dat de rust nu is terug gekeerd en het forum weer verder kan gaan.

David en LWB succes....

captainfrasca
02/09/2009, 12:47
inderdaad!!

Space
02/09/2009, 14:31
Ontstonden er dan problemen met al die moderatoren?
Nu is het wel een dictatuur geworden. ;)

captainfrasca
02/09/2009, 15:04
Hier en daar liep er wat stroef, maar dat is niet de reden geweest om te minderen met moderatoren.

Mwa, een dictatuur? Ik en Laurens gaan de tent runnen, ik heb het in het begin ook alleen gedaan en dat ging volgens mij ook prima.

klaas 924
02/09/2009, 17:36
MARC en TOM en BASSIE
bedankt voor het werk dat je gedaan hebt !!!!!!!:thumb:

en LWB en CAPTAIN veel succes met ons forum:-)
(ik heb nooit enige stroefheid bemerkt,en hoop het ook nu niet te bemerken ,en volgens mij zijn wij democratisch en mondig genoeg om hier geen DICTATUUR te tolereren!)

LWB
02/09/2009, 18:44
Marc,Tom en Bassie ook namens mij uiteraard bedankt voor het gemodereer in het verleden :thumb:

Frenske
02/09/2009, 18:52
Marc, Tom en Bassie, onze dank is verpletterend en ik hoop voor jullie dat de gouden handdruk indrukwekkend was :whistle::whistle::whistle:

Fantaman
02/09/2009, 18:55
Marc, Tom en Bassie, onze dank is verpletterend
+1:mrgreen:

q01z
02/09/2009, 21:13
die gouden handdruk was uiteraard riant aanwezig!

M.B.H.
03/09/2009, 07:30
jongen"s Bedankt :thumb:
en ik sluit me aan bij de opmerking ( stroef niets van gemerkt )
ik ga er van uit dat een ieder zijn best doet of heeft gedaan...........
het is Hobbbbbyyyyy 8-)