PDA

Bekijk Volledige Versie : goeiedag, zal me ff voorstellen



Frank
02/09/2009, 17:26
Hallo

Ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum, dus ik dacht het is wel zo netjes als ik me even voorstel :).

Ik ben Frank, vierdejaars student hbo werktuigbouwkunde, en nog niet in het bezit van een Porsche 924 :(.

Ik was de niet zo heel erg trotse eigenaar van een volkswagen polo coupé. Dat was een geinige eerste auto om het sleutelen (en beunen :D) een beetje onder de knie te krijgen, maar wat je er ook mee doet het blijft een VW polio :P.

De polo is inmiddels verkocht met als doel een 924 te gaan kopen. Al hard aan het sparen. Ik heb me al een beetje georienteerd op de bekende sites, en ben tot de conclusie gekomen dat je voor €2500 a €3000 een 924 in goede staat kan vinden (of zou het voor minder ook moeten lukken??).

Ook veel bruikbare informatie van het forum kunnen gebruiken. Die lijst met veel voorkomende mankementen is ideaal voor als je op 924jacht gaat.

Hoop dat ik snel een geschikt exemplaar vindt want krijg wel zin om te sleutelen als alles hier zo lees.


Groeten, Frank

Hendrik
02/09/2009, 17:36
Welkom.

Veel succes met je zoektocht.

captainfrasca
02/09/2009, 17:50
Welkom hier!!

Veel succes en plezier met het zoeken!!

Ritske
02/09/2009, 17:53
Welkom hier, als je een beetje zoekt kan je met dat budget een hele nette vinden.

Frenske
02/09/2009, 17:54
Welkom bij de 924 fanaten:thumb:

M.B.H.
02/09/2009, 18:10
Welkom hier en succes met zoeken :-)

klaas 924
02/09/2009, 18:21
ook van mij uiteraard eeb

HARTELIJK WELKOM:thumb:

en inderdaad voor dat geld moet een mooie en goede 924 te vinden zijn
succes!!!!!

LWB
02/09/2009, 19:38
welkom hier en succes met de jacht.
houd ook nog een beetje achter de hand,er is altijd wat waar het aan op gaat;-)

Fantaman
02/09/2009, 19:46
:welcome:
voor dat geld kan je zeker een mooie 924 vinden:thumb:

-cees-
02/09/2009, 20:15
Welkom Frank
Veel succes met je zoektocht, zoekt en gij zult zeker vinden.

ShroudedVeil