PDA

Bekijk Volledige Versie : lagers elektr ramen



sjones
04/09/2009, 09:38
Hallo wie heeft er of weet waar ik aan geleidelagers die onderin de rail van elektr bedienbare ramen lopen kan komen? Er is er een geknapt en dat komt de werking van de ramen niet ten goede.
Ben al wel behoorlijk met de auto aan het werk geweest en het resultaat begint zichtbaar te worden vooral optisch is de auto er 100% op vooruitgegaan ,ik zal een dezer dagen een fotoreportage plaatsen grtn Johnny

Pas
04/09/2009, 11:22
Bedoel je zo'n wieltje dat in de geleiderail gaat?

Heb nog een oude handmatig mechanisme liggen. Ik ben waarschijnlijk van het week-end wel even bij m'n ouders in de buurt om te kijken of het demonteerbaar is.

sjones
04/09/2009, 11:41
idd die bedoel ik is wel ff werk als hij nog in de deur zit , eerst deurpaneel verwijderen voor je er bij kunt,maar als je wil kijken zou perfect zijn grtn John

Pas
04/09/2009, 23:25
Ik heb het mechaniek los liggen op een doos. Van de zomer heb ik een deur verwisseld en de oude helemaal gestript.

Zondag ben ik zowiezo bij m'n ouders. Was je van plan naar de meeting te gaan?

sjones
05/09/2009, 15:35
gaat niet lukken moet nog te veel aan de auto gebeuren , brandstofpomp,thermostaat ,sensor voor de fan ,koplampen gaan nog niet op ( wel elektr omlaag) dan nog een APK en verzekering Oja en nog een lager voor het raam.
als je er een hebt mag je hem wel in een enveloppe opsturen , moet je maar ff zeggen wat de kosten zijn.
grtn John

Pas
09/09/2009, 01:32
Ik heb Zondag even gekeken, was alleen even ontschoten om het te posten.

Ik krijg die plastic wieltjes niet los van het mechanisme. Heb er niet extreem veel kracht op gezet, maar het leek niet demontabel.

sjones
09/09/2009, 06:24
de lagers zitten erop geklikt , op het mechanisme zit een kogel waar het lager overheen is geklikt met een beetje teflon spray of wd40 kun je ze er zo afwippen. Ik ben nu op mijn werk bezig im er zelf een paar te draaien en als dat niet lukt neem ik weer contacto op OK?
In ieder geval bedankt tot dusverre, Als het lagertje klaar is zal ik er verslag van uitbrengen en een foto posten.

Pas
09/09/2009, 13:07
Oke, is goed. Wilde het niet afbreken, dat zou zonde zijn.