PDA

Bekijk Volledige Versie : zwarte deurpanelen hand raam/spiegel



Duncan
06/09/2009, 20:20
Ik zoek nog steeds een linker of een set zwarte deurpanelen, voor handbediende spiegel en raam. Alleen zonder beschadigingen, vochtschade en uitgerukte klikplugjes...

Pas
15/09/2009, 12:58
Heb alleen een immitatie versie liggen waar geen Prosche in gedrukt staat zeg maar. Mag je zo meenemen als je wil.

Duncan
15/09/2009, 13:03
Heb alleen een immitatie versie liggen waar geen Prosche in gedrukt staat zeg maar. Mag je zo meenemen als je wil.

Ik mag een gegeven paard niet in de mond kijken natuurlijk, maar ik zoek er eentje die echt heel netjes is ( dus geen vocht schade, geen uitgerukte dopjes en geen beschadigingen). Zoja dan kom ik graag kijken, zonee dan heel erg bedankt voor het aanbod.

Duncan

LWB
15/09/2009, 13:09
Heb alleen een immitatie versie liggen waar geen Prosche in gedrukt staat zeg maar. Mag je zo meenemen als je wil.

als er geen Porsche in staat is het nog geen immitatie...

Indruk is maar enkele jaren gebruikt...

Duncan
15/09/2009, 13:10
Jep, mijn eigen panelen hebben ook geen inscriptie.

Pas
16/09/2009, 14:29
als er geen Porsche in staat is het nog geen immitatie...

Indruk is maar enkele jaren gebruikt...

Oh oke, had maar aangenomen dat het immitatie was.

Heb al een PM terug gestuurd naar Duncan.

Let wel op dat het alleen de linker deur is, die heb ik namelijk vervangen en alles wat ik overhield bewaard. Heb ook nog de originele speaker die bij het deurpaneel zat/hoort.

Het ligt nu bij m'n ouders, ik moet morgen middag/avond naar Den Haag en ben daar weer om 21.00 klaar. Ik kan dan het paneel oppikken bij m'n ouders en op de terugweg langs Delft rijden. Of ik maak eerst foto's.

Pas
17/09/2009, 21:25
Hier de kiekjes