PDA

Bekijk Volledige Versie : [Verkocht] Porsche schade auto | TEAB



porsched
15/06/2012, 14:37
Wat bied je te koop aan:

Porsche schade auto


Vraagprijs: TEAB

Lokatie: Enschede


Omschrijving:

Beste 924 liefhebbers,

Zaterdag 9 juni heb ik een porsche 924 gekocht uit 1985 voor 1150 euro.
3 dagen en 12 uur later heeft mijn huisgenoot deze tegen een boom aangereden met de rechter achterkant.
Ik was alleen WA verzekerd dus betaald mijn verzekering niks uit.
De auto rijd nog wel maar heeft een harde klap gekregen en de versnellingsbak lijkt ook geraakt.
Hij is ook gedeeltelijk in de greppel beland dus het chassis kan evt schade hebben (is niet duidelijk te zien)
Op zich is het stuurgedrag niet heel erg verandert maar ik zou de auto niet willen restaureren zonder een grondige inspectie van het chassis.
Ik ben geen kenner en heb deze auto eigenlijk zonder al te veel voorkennis gekocht.
Desondanks functioneerde alles en er was geen enkel roest plekje te vinden (alleen de lak was hier en daar sterk verweerd).
De eerste 3 foto's zijn gemaakt voor het ongeluk en de rest is na het ongeluk.
Ik ben student en heb geen brug of professioneel gereedschap (het enige wat ik heb zijn een paar moersleutels, doppenset en wat ander klein gereedschap).
Verder heb ik wel vrij veel sleutel ervaring aan oude brommers dus ben niet a-technisch.
Is deze auto nog te redden en hoeveel gaat met dat ongeveer kosten?
Zo niet, heeft iemand belang bij een auto die heel veel aandacht nodig heeft of voor onderdelen gebruikt kan worden?

Verder toelichting bij de foto's:
de vuilnis zakken met ductape is om te voorkomen dat er vocht in de auto komt. We hebben er ook nog een stuk zeil overheen gespannen voor de zekerheid.

(Ik weet of dit bericht in het juiste topic is geplaatst, zo niet dan verplaats ik deze graag)

captainfrasca
15/06/2012, 15:51
Het is omdat ik hem niet kwijt kan, anders had ik hem wel van je overgenomen.....

captainfrasca
15/06/2012, 15:57
Je hebt pm

jimfrey944
15/06/2012, 15:59
Herstellen is natuurlijk mogelijk maar ik denk dat dat meer gaat kosten als deze verkopen en een ander zoeken
Gezien je de auto ook niet zo lang heb gehad is erwaarschijnlijk geen emotieonele band met de auto
Gewoon weg doen en je huisgenoot laten betalen voor een ander

porsched
15/06/2012, 16:20
Ik was niet van plan om de auto in losse onderdelen te verkopen tenzij er veel interesse voor is.
Ik ben namelijk bang dat ik anders straks een karkas heb waar ik helemaal niet meer van af kom.
Als ik de auto wel in onderdelen verkoop zal de koper zelf de onderdelen moeten demonteren (evt wil ik helpen mits ik tijd heb).
Voor de mensen die mij nu reacties sturen via PM.
Het zal waarschijnlijk wat langer duren voordat ik uw bericht beantwoord omdat ik het druk heb met tentamens.
Desalniettemin zal ik elke reactie zo goed mogelijk beantwoorden dus stuur gerust een PM met vragen opmerkingen of een bod.


Alvast bedankt

kevin
15/06/2012, 16:41
Herstellen is wel te doen het chassis zal denk ik weinig schaden hebben wel zonden van de auto

captainfrasca
15/06/2012, 16:54
Ik heb ook een keer een schade gehad waaraan je aan de buitenkant niet zag dat het chassis toch echt krom was. En aangezien TS zegt dat het een hardeklap was en zelfs de versnellingsbak een tik heeft gehad, kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het chassis toch ook wel een tik gehad heeft.....

De deuk zit wel wat dat betreft net op een rotpunt waar die balk begint...

captainfrasca
15/06/2012, 20:10
Ik kan hem inmiddels kwijt, dus mijn bod geldt nog steeds!

margriet
17/06/2012, 19:24
zonde dit, vet mooie auto was het! snel vertellen wat je er mee gaat doen, heeeeeeeel nieuwsgierig hierzo.... :s)

captainfrasca
17/06/2012, 22:25
Ik heb je zojuist een nieuw bod via PM gedaan, anders hoor ik graag een tegenbod, als het je uitkomt kan ik hem dinsdag of anders in het weekend al bij je op komen halen.

captainfrasca
26/06/2012, 19:15
Verkocht, wordt woensdag opgehaald....

M.B.H.
26/06/2012, 21:55
Okee Wat gaan we er mee doen ?????

captainfrasca
27/06/2012, 04:33
Hij gaat in de eerste instantie in de achtertuin en dan ga ik eens even nadenken wat ermee te doen....

maup
27/06/2012, 08:29
Een sloopbedrijf in de achtertuin, is ook altijd een droom van mij geweest, hou je een beetje rekening met de postnatale depressie van je meisje? :)

captainfrasca
27/06/2012, 14:53
komt goed hoor!!

captainfrasca
27/06/2012, 21:57
En verkocht, staat nu in de achtertuin. Hij heeft toch wel een harde klap gehad, de achterkant is goed ontzet. Even brainstormen dus....