PDA

Bekijk Volledige Versie : Zal hier wel niet thuishoren maar ......



Frenske
08/09/2009, 17:47
het valt mij op dat er veel nieuwe leden zich aanmelden en gelijk iets in de verkoop gooien. Daarna lees je ze bijna niet meer.
Of je ziet dat men zich aanmeld, wat download maar nooit iets posts.
Zal mij verder een biet zijn, valt me wel sterk op :rockon:

Hendrik
08/09/2009, 17:56
Daar doe je niets aan.
Je kan het niet gaan verplichten.

Al ken ik een paar forums waar je eerst 10 posts moet hebben voordat je mag verkopen.
Dat werkt niet want dan zie je ze ook niet meer na 10 posts.

ArvidW
08/09/2009, 19:11
En dan is het forum gelijk 10 waardeloze posts rijker :(

-Bassie-
08/09/2009, 22:01
word ook reclame gemaakt op het forum dat mag ook niet volgens de regels

Hendrik
08/09/2009, 22:14
word ook reclame gemaakt op het forum dat mag ook niet volgens de regels

Als je het vervelend vind kun je op de http://www.924forum.nl/techforums/buttons/report.gif klikken zoals ook in de regels staat.

Zo helpen jullie elkaar een beetje om de regels te volgen.
Er kan altijd wat tussendoor sluipen en daar kan iemand die wel de regels heeft gelezen wat aan doen.
En als je vind dat een mod dat hoort te doen zul je daarop moeten wachten of er iets aan word gedaan of niet.

-Bassie-
08/09/2009, 22:26
jij weet net zo goed als ik dat dit al lange tijd bekend is.

captainfrasca
09/09/2009, 06:52
Hmm, de context van dit soort reclame is anders, het is niet toegestaan voor bedrijven om reclame te plaatsen, particuliere reclame van iemand die zijn auto kwijt wil is heel wat anders of als iemand een onderdeel te koop heeft!

Duncan
09/09/2009, 07:18
Bedoel je de storende reclame voor rvs uitlaten :-)?

captainfrasca
09/09/2009, 07:24
Bijvoorbeeld.... Is al een mailtje richting Frenske geweest, nog geen reactie op gehad...

Frenske
09/09/2009, 11:44
Bedoel je de storende reclame voor rvs uitlaten :-)?

hoezo stoort dat? ik heb er geen last van :whistle:

Fantaman
09/09/2009, 16:55
nou ik vind het geen vervelende reclame als iemand veteld waar die het spul vandaan heeft gehaalt:doh:

Hendrik
09/09/2009, 17:21
Dat is imo ook geen reclame maken.
Jij verdient er niets mee als je zoiets zegt.

Tenzij 9 van de 10 topics wel iets over bedrijf x word verteld door 1 persoon.
Dan gaat het opvallen.

Duncan
09/09/2009, 17:44
Ik vind het een beetje apart om zo'n signature te hebben, maar ik erger me nog meer aan signatures met enorme spelfouten ;-)

Frenske
09/09/2009, 18:46
wil wel wat uitleg geven: Mijn zoon is getrouwd, heeft een eigen huis en werd werkeloos door de crisis. Zijn lieftallige echtgenote kreeg op 1 juli te horen dat het bedrijf waar zij werkte de productie naar Polen verhuist. Ergo ook zij werd werkeloos. en dat met een eigen huis, twee jaar geleden gekocht. Schoondochter heeft gelukkig weer werk maar zoon nog steeds niet. Ergo heeft hij van zijn hobby nooggedwongen zijn beroep moeten maken. APE-garage fabriceert handgemaakte uitlaten met een vooraf aangegeven geluidnivo. Dit uit RVS. De mijne wordt deze maand de eerste Porsche die er eentje gemonteerd krijgt. Eerder zijn enkel Honda's de gelukkigen geweest. Zie http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=35&t=26722&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Hier kun je lezen dat zijn service goed is.
Zoons is voornemens ook deze site te sponoren. Hij is nu bij een bevriende garage bezig en heeft vrij weinig tijd om zich hierover en over zijn site te ontfermen.

Maar als iemand aanstoot neemt aan mijn signatuur (die enkel uit vaderliefde hier neergekalkt wordt:p), laat het me weten.

captainfrasca
09/09/2009, 18:52
Ik ga met Frenske in onderhandeling, dus het om nu het topic verder te zetten over de reclame van Frenske kan nu afgesloten worden....