PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechter deur / portier (LM8U) + eventueel spiegel



XoReP
08/09/2009, 22:29
Nu mijn Porkie eindelijk weer technisch weer aardig in orde is wil ik weer wat aan het uiterlijk doen en zoek nu dus een rechter(passagiers)deur. De kleur is zoals die van mijn avatar (LM8U), hij moet wel in goede staat zijn en het liefst ook meteen de bijhorende spiegel erbij of kap van de spiegel.

tyler durden
09/09/2009, 08:12
de deur heb ik wel.... de kleur moet je er zelf op smeren de mijne is rood...spiegel zou ik voor moeten kijken als je interesse heb

ShroudedVeil
09/09/2009, 09:51
En anders ik ook wel , kleur is antraciet met spiegel en glas

XoReP
10/09/2009, 02:34
Sorry maar wil toch echt een deur in de goede kleur ;)
Mijn huidige deur is ook goed alleen de kleur niet ;)

Pas
10/09/2009, 17:23
Ik heb eventueel een spuiter voor je in Lisse. Er worden wat dingen aan mijn auto gedaan en de lak wordt nu op maat gemaakt. Ook heeft hij het recept voor de originele lak liggen, volgens mij heb jij dezelfde kleurcode als mijn wagen (die van mij heeft alleen al een paar bezoekjes gehad aan spuiters in zijn verleden, dus het klopt niet meer)

Als de deur geen schade heeft hoeft het niet gek veel te kosten om te spuiten, wilde gok van 100/150 als je er zelf geen werk aan doet.

captainfrasca
10/09/2009, 17:47
Jou kleurcode hoort LM7V te zijn, LM8U is meer koperkleurig zeg maar.

XoReP
10/09/2009, 19:13
Het staat echt op het labeltje in de achterbak :P
Maar het lijkt erop alsof mijnes wel een paar keer gespoten is op diverse plekken...

captainfrasca
10/09/2009, 19:55
Het staat echt op het labeltje in de achterbak :P
Maar het lijkt erop alsof mijnes wel een paar keer gespoten is op diverse plekken...

Sorry, het gaat om de auto van pas, die is lm7v, die van jou is idd lm8u!