PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 van Jel



jel
21/06/2012, 15:22
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mij op dit forum voorgesteld met het verhaal dat ik van plan was een 924 aan te schaffen.

Gisteren was het eindelijk zo ver! Zie bijlage voor de foto's.

Hij komt uit 1980. In 2010 is de motor gereviseerd en heeft hij een nieuwe versnellingsbak gekregen. Het interieur is erg netjes, slechts alleen een klein scheurtje in de bekleding en in het dashboard. De motor loopt en start prima en alle elektronica werkt naar behoren. Schokbrekers piepen wel een beetje.

Ben er erg blij mee. Nu maar hopen dat hij het nog een flink aantal jaar volhoudt boven op de 32 die hij er al op heeft zitten.

Ga ik nu even een stukje rijden :)

Jel

Moowsje
21/06/2012, 16:07
hij ziet er nog super goed uit voor zover op de foto's te zien is! mooie kleur ook :)
veel plezier ermee!

M.B.H.
21/06/2012, 16:08
Zo dat ziet er mooi uit Jel op de foto's lijkt het niet verkeerd
Veel plezier gewenst van hier met je 924.

P.S. dat sierstripje wat ontbreekt heb ik wel liggen.
geef maar een P.M wat het je waard is.

kevin
21/06/2012, 17:01
ziet er goed uit veel rijplezier

Jayke
21/06/2012, 17:36
Ziet er netjes uit. Zijn er nog klusjes die je er aan wilt doen?

maup
21/06/2012, 19:16
Mooie auto! in de juiste klassieke kleur voor een duitse sportauto. Mijn auto heeft precies het zelfde interieur, ik heb vorige week mijn verkleurde tapijt weer zwart gemaakt met een spuitbus ralleyzwart en een doek waarmee de verf in de tapijtvezels is gewreven (tip van Jimfrey, is goed gelukt) Veel plezier ermee:)

pop
21/06/2012, 19:35
Mooie auto! Veel plezier ermee.

jel
21/06/2012, 20:31
Bedankt voor de positieve reacties !


Ziet er netjes uit. Zijn er nog klusjes die je er aan wilt doen?

Eigenlijk was het de bedoeling om de spoiler en de stootrandjes er af te halen (ik ben een purist). De spoiler zit bij dit model echter op de achterklep gemonteerd en niet op het raam, die kan ik er dus niet zo gemakkelijk afhalen. Daarnaast rade de dealer mij met klem af de stootrandjes te verwijderen. Bij nader inspectie blijken die inderdaad muurvast te zitten. Ik heb dus besloten voor de look met stootrandjes en spoiler te gaan. Misschien wel een goede optie om dan via M.H.B het ontbrekende stripje te regelen. :)

De schokbrekers piepen steeds minder naar mate ik er meer in rijd, maar toch, een moderner setje zou geen overbodige luxe zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Als laatste is er natuurlijk het ergerlijke scheurtje in de bijrijdersstoel, wetende dat deze alleen maar verder zal scheuren telkens als er iemand gaat zitten. Dit is haast niet te voorkomen, maar heeft iemand misschien toch een tip om er voor te zorgen dat het in ieder geval niet verder scheurt?

-Bassie-
21/06/2012, 20:38
Welkom op het forum ;)

Schokbrekers heb je in alle soorten en maten net wat je wil redelijk comfortabel of sportief.

Ik heb anders nog wel een achterklep liggen zonder spoiler mag je zo omruilen.

jel
21/06/2012, 20:41
Welkom op het forum ;)

Schokbrekers heb je in alle soorten en maten net wat je wil redelijk comfortabel of sportief.

Ik heb anders nog wel een achterklep liggen zonder spoiler mag je zo omruilen.

Zoiets was ik aanvankelijk van plan. Maar de spoiler is er als optie later op gemonteerd en zit dus onder de achterklep op het metaal, die kan ik er dus niet af halen. Maar goed, bij nader inzien ben ik zeer tevreden met de huidige look. Toch lang moeten zoeken om een goeie te vinden in deze kleur :)

-Bassie-
21/06/2012, 21:08
ow zo ver had ik nog niet gekeken :+

jel
27/06/2012, 21:59
Ach, omdat jullie zo van foto's houden..

8627