PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie is Hendrik ?



924turbo2
09/09/2009, 19:44
Hendrik, het is misschien handig als je jezelf eens voorstelt. Je bent uit het niets opgedoken en we weten niks van je ;-) Vertel eens wat meer over jezelf, je 924, etc.

Hendrik
09/09/2009, 20:38
Ik ben of eigenlijk was de overbuurjongen van David.
Ik houd me een beetje bezig met werken in de elektrotechniek.

Daarnaast bezit ik geen 924 maar heb wel regelmatig met David en zijn broer eraan geknutseld. Ik wist al heel lang van het bestaan af van David zijn homepage en na het knutselen aan zijn witte kwam ik er weer is kijken om het project te volgen.
Zodoende zijn we aan de praat geslagen om eerst het oude forum weer aan de praat te krijgen en iets aan te passen. Dit kon niet helemaal naar wens bij de oude hosting en forum software.

En aangezien ik me meer met die zaken heb bezig gehouden en de middelen heb om de site te draaien heb ik aangeboden om dit te doen.
En zodoende ben ik hier een beetje geintregreerd om te assisteren.
Je hebt immers niet perse de kennis van de 924 nodig om het forum te onderhouden.
Al weet ik door het klussen natuurlijk wel waar jullie over praten maar zal ik me er niet mee bezig houden op dit forum. Ik rijd Opel dus ik zit voor problemen op een ander forum.

Ik vond het ook zeer jammer dat door mijn komst er toch een paar commoties waren onstaan. Daardoor zijn er keuzes gemaakt die niet de bedoeling waren maar wel nodig.

Verder hoop ik jullie gewoon te helpen met de andere kant van het forum.

Zo dat was het dan wel even en ik vind het leuk dat het gevraagt werd.
Het was in een paar topics al kort verteld wie ik was door David en mijzelf maar is niet op gevallen.

Hendrik
09/09/2009, 20:43
Ja, ik vind Hendrik eigenlijk ook een beetje mysterieus!;-)
Een beetje onze eigen Stig!:o

Normaal ben ik zeker niet iemand die graag op de voorgrond staat.
Maar hier en daar kan david wel over mee praten heb ik een andere kant laten zien.

Ik ben al uitgenodigd om is met een meeting mee te komen.

klaas 924
09/09/2009, 20:49
Ja, ik vind Hendrik eigenlijk ook een beetje mysterieus!;-)
Een beetje onze eigen Stig!:o

hij is inderdaad net zo snel als de stig
alleen geeft de stig geen antwoorden op onze computer vragen en ons hendrik wel!!

captainfrasca
09/09/2009, 22:02
Even wat offtopic verwijderd...