PDA

Bekijk Volledige Versie : Klapperend geluid



harry
15/09/2009, 17:50
Ik reeds onlang op een zeer slechte weg (belgische Kazeien) en hoorde een klapperend geluid in het stuurhuis, (of spoorstang) of dat het toch van onder komt, en dan door het stuurhuis? Je voelt het stuur in je handen een beetje bonken.

Normaal op de snelweg geen last, en hij spoort als de beste.

Wat zou dit kunnen zijn?

ShroudedVeil
15/09/2009, 17:59
na de slechte weg daar helemaal geen last meer van gehad ?

M.B.H.
15/09/2009, 18:58
Ik reeds onlang op een zeer slechte weg (belgische Kazeien) en hoorde een klapperend geluid in het stuurhuis, (of spoorstang) of dat het toch van onder komt, en dan door het stuurhuis? Je voelt het stuur in je handen een beetje bonken.

Normaal op de snelweg geen last, en hij spoort als de beste.

Wat zou dit kunnen zijn?

Hetzou ook nog wel een schokbreker kunnen zijn Harry

klaas 924
15/09/2009, 19:13
ik heb tijden lang gezocht naar een klapperend/schrapend geluid als ik naar links stuurde

uitvoorzorg wiellagers laten controleren
voorste schokdempers vervangen
tot dat de garagist tijdens het zoeken de
BESCHERMPLAAT onder de auto van daan haalde en toen een
proefrit maakte en .....
het geluid is weg!
dus ook dat is een mogelijkheid

harry
15/09/2009, 23:37
Onderplaat kan het niet zijn, aangezien dat ik die pas heb gespoten en opnieuw en vakkundig heb bevestigd, Schokbrekers hem...? Wat denken jullie van het stuurwiellager?

Het is ook niet zo"n groot probleem maar wel irritant.

Momenteel staat de auto bij de spuiter, voor wat parkeerschades, linker voorscherm, linker achterscherm en de motor kap worden opnieuw gespoten.
Dan ziet het er straks weer perfect uit. vandaar dat ik mij dan ook erger aan die kleine probleempjes die ik graag zou willlen verhelpen (bonken stuur)

M.B.H.
16/09/2009, 09:41
zou inderdaad ook nog kunnen
maar de meesten hebben daar speling :frown:

Bcreative
16/09/2009, 10:45
Dat soort bijgeluiden denk ik ook altijd meteen aan lager. Maar schokdemper zou ook goed kunnen, natuurlijk. Jouw auto wordt dus nog strakker?:shocked:;-):-) Als ik vragen mag, wat ben jij nou kwijt om die delen te laten spuiten?

harry
16/09/2009, 14:21
Dat soort bijgeluiden denk ik ook altijd meteen aan lager. Maar schokdemper zou ook goed kunnen, natuurlijk. Jouw auto wordt dus nog strakker?:shocked:;-):-) Als ik vragen mag, wat ben jij nou kwijt om die delen te laten spuiten?

295 eurietjes

Duncan
16/09/2009, 15:20
Dat is dan zeker een goed bevriende spuiter :-)