PDA

Bekijk Volledige Versie : De gedachte om volgend jaar een Porsche meet in Zweden te houden?



ArvidW
17/09/2009, 20:17
Leuk idee voor de meeting, helaas is het voor mij "one bridge too far" ;-)

2246km rijden voor een meeting is misschien net iets te veel van het goeie:whistle:

captainfrasca
17/09/2009, 20:20
We can meet half way!? Denemarken of Duitsland of zo?

Bearpaw
17/09/2009, 20:31
We can meet half way!? Denemarken of Duitsland of zo?
Natuurlijk! Goed verslag:thumb:

joeyw91
18/09/2009, 19:19
Kijk, al die meetings hier, begint bij mij te kriebelen! lijkt me allemaal zo gaaf!

lekkr touren met andere P's! maarjaaa

heb Helaas het rijbewijs NOG niet, nog 3maanden ongeveer, dan ben ik bijna bij alle meetings van de partij.. dus licht er beetje aan op wat voorn termijn het is.

Fantaman
18/09/2009, 20:08
als straks mijn motor weer tiptop is durf ik het wel wwer aan om 1 keer z'n stuk te toeren, maar dan wel een hele 924 convooi:thumb:

kevin
18/09/2009, 23:35
lijk me echt leuk om te doen
als ik kan ben ik er zeker bij

Bearpaw
21/09/2009, 20:58
Nou dit ziet er wel leuk uit! :thumb: Ik verheug me wel op de volgende lente/zomer:-)
Momenteel ben ik druk in de garage bezig met mjin motor. Dus om naar Holland te komen dat waag ik wel;-) zoals het er nu uitziet ;) ik heb precies mijn brandstof relay verwisseld :whistle:

Space
22/09/2009, 07:03
Dan moeten we wel met twee auto's. Eentje met moeder de vrouw en kind er achteraan. 8-)

Bcreative
22/09/2009, 14:18
Dan moeten we wel met twee auto's. Eentje met moeder de vrouw en kind er achteraan. 8-)

? Ik ga zeer regelmatig met mijn dochter en m'n vriendin op pad met de 924. Geen enkel probleem, hoor.

Bearpaw
22/09/2009, 21:14
Dan moeten we wel met twee auto's. Eentje met moeder de vrouw en kind er achteraan. 8-)
Dit wordt hartstikke leuk! Ik geloof er in :-) Een vriend van me heeft naast zīn porsche ook een kever dus dat zit wel goed ;-)

captainfrasca
22/09/2009, 22:24
Ik heb ook een kever, en zoveer ik weet zijn er meer mensen hier met een kever, leuk toch zo'n gezamelijke hobby!

Maar goed ik hoop er wel bij te zijn volgend jaar! (moet goedkomen als mijn sollicitatie van volgende week donderdag goed verloopt!)

Fantaman
22/09/2009, 23:03
je hebt een jaar de tijd david:thumb: (min of meer)
ik ben nu geld aan het uitgeven wat ik eigenlijk niet heb maar de P moet rijden dus dan moeten we komende maanden maar weinig uitgeven:doh:

captainfrasca
22/09/2009, 23:21
We zien wel, het zit iig in de planning! lijkt me een leuk ritje!!

Bearpaw
23/09/2009, 00:28
Ik heb ook een kever, en zoveer ik weet zijn er meer mensen hier met een kever, leuk toch zo'n gezamelijke hobby!

Maar goed ik hoop er wel bij te zijn volgend jaar! (moet goedkomen als mijn sollicitatie van volgende week donderdag goed verloopt!)
Absolut! Wij hopen het beste! veel geluk met de sollicitatie... in nederland/Belgie is het kei hard heb ik gemerkt.

Bearpaw
23/09/2009, 00:32
je hebt een jaar de tijd david:thumb: (min of meer)
ik ben nu geld aan het uitgeven wat ik eigenlijk niet heb maar de P moet rijden dus dan moeten we komende maanden maar weinig uitgeven:doh:
Ik herken dit zo wel :-) Ben momenteel mijn roode 924 aan het opknappen. En ja, geld vliegt erdoorheen ;-) De fotos kommen op mijn link. (dat is gemakkelijker om ze kleiner te maken);-)

ShroudedVeil
23/09/2009, 23:47
Hoop dat het goed voor je gaat David ! :D

ik heb vanavond een nieuw contract kunnen tekenen voor 38 uur in de week :-)

Maar die meeting lijkt me zeer leuk! :-)

Space
24/09/2009, 08:38
? Ik ga zeer regelmatig met mijn dochter en m'n vriendin op pad met de 924. Geen enkel probleem, hoor.? Nou mij lukt dat niet. De maxi cosi past niet en zeker niet achterstevoren. En al past het wel, dan heb ik nog geen 3-punts gordel om het vast te zetten.

Bcreative
24/09/2009, 09:42
O.k., ja mijn dochter is al iets ouder en zit dus niet meer in een Maxi Cosi. En kinderen die niet te lang zijn, passen perfect achterin. Dus dat is goed te doen.
Een heel jong kind/baby in een stoeltje zou alleen voorin kunnen en dan moet je vriendin achterin. Dat is voor een klein stukje misschien nog te doen, maar zo naar Zweden rijden is denk ik niet zo goed voor je relatie....;-)

Bearpaw
24/09/2009, 12:25
:-) Even een vraagje, zijn de autoīs van jullie voor meer als 1 passagier geregistreerd? Mijn 2 autoīs mogen alleen 1 passagier meenemen.:loco:

Fantaman
24/09/2009, 16:35
hier in nederland kennen wij dat niet voor 1 persoon registreren ik ben wel voor 5 inzittende verzekert, maar dat krijg ik er nooit in, altijd alleen of soms met z'n 2:doh:

-Bassie-
24/09/2009, 17:17
ik heb met 4 man er in gezeten van 18/19 jaar en postuur rugby persoon:thumb:

ging best alleen niet voor ver na een half uur was het al gedaan met de lol:doh:

joeyw91
24/09/2009, 18:08
haha, nouja, je hebt alleen last van datje tegen het dak aan komt met je hoofd, oplossing: onderuitgezakt zitten :p

en dat je met de benen wijd moet gaan, dat de stoel er tussen gaat.. verder kan et... als et moet.

maar die meeting is ergens volgend jaar las is zo ergens? dan ben ik wss bij!

Fantaman
24/09/2009, 20:32
ik had 1 keer iemand achterin voor een half uur ofzo, die zat heerlijk voorover gebogen de hele weg:doh:
dan ben ik heel blij dat alleen ik achter het stuur mag zitten:loco:

Bearpaw
24/09/2009, 20:57
Nej, ik geloof in het volgende.... 1 eventueel 2 sportstoelen in de auto, achterbank eruit, en het reservwielruimte weg halen plus de isolering eruit , nou dan zal je wel zien dat de auto veel sneller optrekt ;-).
Even een vraag, hoe gaan we het aanpakken om volgend jaar een porsche meet in Zweden / of Denemarken te houden? Een nieuwe topic te beginnen?

Fantaman
24/09/2009, 21:54
we kunnen wel in dit topic door breien totdat er definitief wat wordt afgesproken.
ik heb er wel zin in, dan stel ik vakantie in frankrijk gewoon nog een jaartje uit, dat doe ik nu al zolang:loco:

captainfrasca
24/09/2009, 22:08
Laten we iig ff ontopic blijven jongens!

Bearpaw
24/09/2009, 22:34
Laten we iig ff ontopic blijven jongens!
Absolut! Dank je voor de opmerking. Ik zie nu pas dat ik een beetje off topic ging... sorry. nochmaals bedankt :-)

vincentvis
30/10/2009, 15:54
een meeting in zweden:P lijkt me gaaf ik durf het nu nog niet egt aan om dik tussen de 2000 a 3000km te rijden. maar ik zie dat ik nog een jaar bedenktijd heb dus zal er over nadenken:P lijkt me wel heel erg leuk als je met een groete groep gaat meer dan 10autos iedergeval:P

Bcreative
31/10/2009, 19:20
Ja, ik wil niet negatief doen, hoor. Maar als ik naar de gemiddelde opkomst op een meeting in het midden van Nederland kijk... 10+ forumauto's naar Scandinavië kun je echt wel vergeten. Ik denk dat je met heel veel mazzel misschien twee of drie auto's daar krijgt. Ik persoonlijk vind het ook echt veel te ver om met m'n 924 naar toe te rijden en vind het daarnaast niet leuk om zonder m'n vriendin en dochter (en een op komst) een beetje vakantie te gaan zitten vieren daar. Dus, best leuk idee, maar voor mij effe niet helaas. De Duitse Autobahn (en dan een beetje het westelijk deel van Dtsl.) vind ik echt ver genoeg!

Fantaman
31/10/2009, 19:33
dit is meer als een gewone meeting, dus ik verwacht wel dat wat meer mensen, een stuk of 10 ookwel meedoen. er moeten natuurlijk wel keiharde afspraken gemaakt worden voordat we z'n reis gaan maken en dan doe je mee of gewoon niet

-Bassie-
31/10/2009, 23:37
daarom gaat mijn idee van porsche museum ook niet door:whistle:

Pas
01/11/2009, 00:05
een meeting in zweden:P lijkt me gaaf ik durf het nu nog niet egt aan om dik tussen de 2000 a 3000km te rijden. maar ik zie dat ik nog een jaar bedenktijd heb dus zal er over nadenken:P lijkt me wel heel erg leuk als je met een groete groep gaat meer dan 10autos iedergeval:P

De afstand zelf is niet eens het probleem, deze zomer ook 1200km op een dag gereden en een week later dezelfde afstand weer terug in 1 ruk. Maar voor een meeting zal je me dat niet zien doen.

-Bassie-
01/11/2009, 00:10
3000/400= 7.5 * 80 euro = 600 euro en dat voor een meeting:shocked:

BC911
01/11/2009, 11:48
Ja, en de benzine wordt er niet bepaald goedkoper op als je naar het noorden rijdt ... ;-) Enkele jaren geleden naar Noorwegen geweest en op het einde van de vakantie was de benzine bijna de grootste kost van de vakantie. Hebben toen ook wel lekker wat kilometertjes gebold :-). Niettegenstaande hou ik dit topic in de gaten, als het mij uitkomt ...