PDA

Bekijk Volledige Versie : Vernieuwde website



Delectable
11/01/2008, 17:50
He mannen,

Ik ben naast gek op porsche's ook nog een freelance website builder. Ik vond de hoofdpagina van porsche-924.nl wel wat mager en ik ben daarom aan de slag gegaan en een paar nieuwe ideeën neerzgezet. Ik wil hierbij jullie mening hebben.

Wat je hier ziet is een kleine opzet, maar het algemene idee komt wel over. Dus laat mij weten of dit een goed idee is, of zonde van mijn tijd.

http://924.deltamax.nl/index.php

Groetjes Dennis

hammer_rites
11/01/2008, 18:22
De hoofdpagina is helemaal David z'n pakkie-an, en wat betreft het forum ben je toch gebonden aan de layout van phpBB zou ik denken. En daar heb je dan wel keuze qua kleurstellingen, maar dat mag elke gebruiker voor zichzelf instellen.

Voor de meeste mensen hier gaat het alleen om het forum, schat ik in.

LWB
11/01/2008, 18:35
creativiteit is altijd goed...

functionaliteit is voor mij voldoende.....

Cor 944
11/01/2008, 18:37
en als ik jou was,zou ik de porsche lettertypes niet gebruiken.
kan je veel problemen mee krijgen.

ga ik verder niet uitleggen,want dat is een heel lang verhaal.

maar geloof me,ik spreek uit ervaring. :wink:

q01z
11/01/2008, 19:25
de mainpage is idd gewoon David's eigen site :P

het forum houden we bewust gewoon basic, omdat dit het meest rustig is voro het oog en gewoon prettig leest..

(en tussen 2 haakjes, de website die je gemaakt hebt ziet er wel 'netjes' uit, niet helemaal mijn style maar het is een idee.. en meedenken wordt altijd gewaardeerd :D)

hammer_rites
11/01/2008, 19:28
het forum houden we bewust gewoon basic, omdat dit het meest rustig is voro het oog en gewoon prettig leest..

Ik vergat, admins kunnen inderdaad het nodige veranderen... Was het akkefietje met kerst alweer bijna vergeten ;-)

q01z
11/01/2008, 19:32
het forum houden we bewust gewoon basic, omdat dit het meest rustig is voro het oog en gewoon prettig leest..

Ik vergat, admins kunnen inderdaad het nodige veranderen... Was het akkefietje met kerst alweer bijna vergeten ;-)

he wat bedoel je? :D

Delectable
11/01/2008, 22:32
Oke, nou lijkt me duidelijk.

Ik laat het werk daar hier ophouden. Het was meer een gooi en eens kijken hoe jullie er op reageren. Het gaat hier duidelijk om functionaliteit en niet om de lay-out.

hammer_rites
11/01/2008, 22:37
Net als met onze auto's. Het gaat er niet om hoe ze er uitzien, het gaat erom hoe snel ze zijn!

Oh, wacht...

;)

q01z
11/01/2008, 22:38
nah het gaat altijd om de layout he :D anders is de functionaliteit ook niet goed..