PDA

Bekijk Volledige Versie : Priveberichten forwarden werkt niet zoals gewenst



gerben1986
22/09/2009, 17:48
Als ik een privebericht wil forwarden, dan neemt hij alleen de titel van het bericht over. De inhoud niet.
Dat betekend dat het forwarden dus alleen werkt als je zelf eerst het bericht even ctrl-c en ctrl-v'ed. Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling...

Ik weet niet in hoeverre dit setup is of dat het een een forum-bug is.

Hendrik
22/09/2009, 21:22
De qoute's zijn inderdaad uit de PM's gehaald.
Helaas kon ik het niet alleen voor de reply uitschakelen en ging forward mee.

Voor forwarden is dit even lastig dat geef ik toe maar het is een stuk gebruiksvriendelijker in een reply.

Indien meer mensen liever dat een complete pm steeds word geqoute in een reply kunnen ze dat aangeven.
Aangezien de PM's nog steeds vaak gebruikt word en er tot nu toe geen klachten waren ben ik er vanuit gegaan dat het in orde was.

Fantaman
23/09/2009, 18:35
ik vond het altijd wel makkelijk om in het bericht zelf terug te kunnen lezen;-)

ShroudedVeil
24/09/2009, 00:54
Vind ik ook , poll ? ;)

Vaak moet ik nou een nieuw venster openen om het bericht terug te lezen zonder dat de andere verloren gaat .

Maar als het veel moeite is hoeft t niet voor mij

Hendrik
24/09/2009, 19:40
Het is zo terug gezet dat is het probleem niet. (afgezien dat een hdd corrupt is geraakt waar ik alle wijzigingen op bij hield)

Vaak is het wel vervelend het pb systeem van dit forum. De quote komt altijd bovenaan en je reageerd er meestal onder. Met veel heen en weer pb'en zal je zien dat je bij de eerste paar eronder je eigen bericht zet. Alleen dan moet je te ver scrollen en ga je ze erboven neerzetten waardoor het een beetje rommelig word.

@ShroudedVeil, onderaan elk pb kun je op bericht historie klikken zodat je het hele pm verkeer kan zien. Belangrijk is wel dat de titel dus hetzelfde blijft want anders word het als een nieuw pb gezien.