PDA

Bekijk Volledige Versie : Kilometerteller defect? en Kachelschuif werkt niet naar behoren



anandvip@hotmail.com
03/08/2012, 15:33
kan iemand mij vertellen? mijn km teller draaid niet meer en de dagteller ook niet. Kan ik dit zelf fiksen of moet ik het vervangen? Dan is er nog de verwarmingsschuif die niet naar rechts blijf staan hij komt vanzelf weer terug naar links. Wie kan mij vertellen hoe ik dit fiks?

- - - Updated - - -

gr Anand

captainfrasca
03/08/2012, 21:13
je kilometerteller is waarschijnlijk los of kapot. Je kan ff kijken in je linker wielnaafdop of de kabel wel in de dop zit. Anders ff je teller eruit wippen en daar kijken of ie los zit.

jimfrey944
04/08/2012, 10:24
de schuif is waarschijnlijk een klipje los en gaat de kabel wat strak gebeurd wel vaker
even de zoekfunctie er is al meer over gezegt en ik heb er al eens foto's van geplaatst

anandvip@hotmail.com
08/08/2012, 09:19
ok thanks man . about the kilometerteller: de naald geeft wel de snelheid aan maar de km standen blijven staan dat bedoel ik eigenlijk. Ik had het wat beter moeten uitleggen. Ik ga ff zoeken naar dat klipje vand e kachelschuif.

captainfrasca
08/08/2012, 11:23
Als de kilometerstand niet meedraait, dan is het tandwieltje wat er in zit stuk. Bassie hier op het forum weet hoe je dat kan fixen!