PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto Album



Hendrik
01/10/2009, 20:17
Korte titel maar zeer handige functie binnen het forum.

Zoals gezegd kijken we naar wat er gebruikt word binnen het forum en daar spelen we op in.
Nu viel het mij op dat ik verschillende en vooral nieuwe gebruikers een foto album hadden gemaakt. (link= Netwerk >> Afbeeldingen & fotoalbums (http://www.924forum.nl/album.php))
Niet iedereen kiest ervoor om in de openbare lijst te komen dus die zie je daar dan ook niet.

Ik heb dus toegevoegd een extra link naar het album onder garage. Deze link word net als garage alleen zichtbaar als iemand daadwerkelijk een album heeft.
Dan heb ik onder de plaatjes wat toegevoegd zodat je ook de afbeeldingen kan gebruiken in de forums. (bb code)
Vooral handig als je regelmatig dezelfe afbeeldingen wilt gebruiken maar niet elke keer een bijlage wilt uploaden. Daarnaast kun je diverse albums maken over diverse zaken zolang het maar netjes blijft.

Let op! want binnenkort kunnen de afbeeldingen niet meer gelinkt worden buiten het forum.
Het is een optie voor gebruikers van dit forum en daar willen we het ook bij houden. We willen geen hosting site worden voor afbeeldingen. :nono:

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en er plezier aan kunnen beleven.

-cees-
01/10/2009, 20:29
Leuk, zo kijk je eens wat sneller in het fotoalbum van anderen. :thumb:

klaas 924
02/10/2009, 14:58
inderdaad weer een goed idee
nu zie je direct wie een album heeft !

Fantaman
02/10/2009, 16:28
dit is wer een goeie actie hendrik:thumb: