PDA

Bekijk Volledige Versie : Terug van weggeweest



Woutje
05/10/2009, 20:45
Hallo allemaal,

Ik was voorheen al lid van het hier aan voorafgaande forum, maar door studie en werk ben ik een beetje op een zijspoor geraakt. Eerlijk is eerlijk, mijn password van het forum kwijtraken heeft daar ook behoorlijk aan meegeholpen. Maar nu is alles weer gereaktiveerd en het leek mij wel sociaal om mij toch weer even voor te stellen na zo'n periode van afwezigheid.

Nu heb ik weer volopde tijd en dien te gevolge is mijn trots, een 924 uit '77, bijna rijklaar. Op een paar lullige en tijdrovende karwijtjes na, zoals het plamuren en spuiten van roestplekjes en wat elektrische probleempjes met de richtingaanwijzers.
Vandaar ook dat ik weer terugkeer naar De vraagbaak over alles wat porsche 924 is.

Groet,
Wouter.

-cees-
05/10/2009, 20:54
Welkom terug, ziet eruit als een leuke 924. (foto's terug gezocht in oud topic) Mischien een paar up-to-date plaatjes? ;-)

Hendrik
05/10/2009, 21:08
Welkom terug.

Als je wilt dat je weer 1 account heb met je oude erbij met je maar een seintje geven.
Dan wel vertellen wat de gebruikersnaam van je oude account was.

Fantaman
05/10/2009, 21:23
:welcome:

LWB
05/10/2009, 21:50
Welkom terug,succes met de werkzaamheden..

Woutje
05/10/2009, 22:55
Voel mij weer helemaal welkom. Zal snel wat foto's posten.
Even een misschien wat vreemde vraag: heeft iemand van jullie enig idee waar ik de kosten op moet ramen voor het lassen van de bodem aan de drempel. Daar zitten bij mij namelijk een paar plekjes. Kan er een filmpje van posten, mochten jullie dat wensen.

Groet,
woutje.

ShroudedVeil
06/10/2009, 06:54
Welkom terug weer!

Misschien wil Frenske of Replica of Bassie het wel lassen voor je! :-)

Bcreative
06/10/2009, 10:28
Welkom terug, Wouter. Ja, ik riep het al eerder, een lascursus verdient zich volgens mij altijd terug! Succes en ja, foto's graag!:cheer2:;-)

Frenske
06/10/2009, 11:25
Welkom terug, Wouter. Ja, ik riep het al eerder, een lascursus verdient zich volgens mij altijd terug! Succes en ja, foto's graag!:cheer2:;-)

moet je natuurlijk wel een lasapparaatje hebben....

Woutje, welkom terug bij de 924 achterlijken :rockon:

ennuhh, mail wat fotokes van de roestschade, kijk ik er wel eens naar:p

M.B.H.
06/10/2009, 14:51
Daar ziijn we dus weer :-)en welkom terug ;-)

Jeroen
06/10/2009, 17:34
Ik heb je niet gekend , maar Welkom terug hier :duim

Ik kijk uit naar de foto's van je Porsche :D

klaas 924
06/10/2009, 18:14
wout(tje) welkom hier op dit voor jouw bekende forum!

toch ben ik een beetje beducht voor die naam ""de wouten komen ""
nou dan kon je wel rennen
maar misschien hoeft dat voor jou niet ,we wachten af!

Fantaman
06/10/2009, 20:42
toch ben ik een beetje beducht voor die naam ""de wouten komen ""
nou dan kon je wel rennen
maar misschien hoeft dat voor jou niet ,we wachten af!
ik zou in ieder geval niet blijven staan als ik die woute recht op me af zie komen:nono: