PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo iedereen



goss
08/10/2009, 11:00
o/ iedereen; wij zijn sinds een tijdje blij met een Porsche 924 2.0 uit 1985 -
de goud/champagne kleurige versie.
Mijn vader had toen ik nog een kleine was er net zo een ( toen wel de brons kleurige met het bruine interieur) en toen een maat van mij begon met het reviseren van deze,
maar geen tijd en geld had om hem af te maken, hebben we hem overgenomen.

We hopen er nog lang blij mee te wezen; hiervoor is wel nog wat werk te doen natuurlijk..
Ik ben nu de bougiekabels, bobinekabels en alle massadraden aan het vervangen deze ochtend, en later deze week moeten we aan het achterraam gaan werken - t lijkt erop dat deze al een tijd lekt gezien de resten kit bovenop de spoilerrand tegen het glas aan -_-
Weet nog niet hoe ik dit ga oplossen zonder dat we erna zonder spoiler door het leven moeten alleen =/

Ik zal spoedig een fotoalbumpje aanleggen.

\o/

Frenske
08/10/2009, 11:46
Welkom bij de 924 mafkes!! :thumb:

LWB
08/10/2009, 12:02
Welkom hier en veel plezier van de 924!

-cees-
08/10/2009, 15:51
:welcome:

captainfrasca
08/10/2009, 15:52
Van harte welkom!

M.B.H.
08/10/2009, 17:05
Welkom hier en veel plezier op dit uiterst gezelige forum gewenst:thumb:

Fantaman
08/10/2009, 17:58
:welcome:

wie is we/wij als ik mag vragen:becky:

klaas 924
08/10/2009, 18:43
welkom GOSS

we zijn zeker nieuwschierig naar foto,s
maar hebben wel een dagje geduld!

ShroudedVeil
08/10/2009, 21:57
Welkom!

En een raampje met een spoilertje is makkelijk te krijgen voor zo'n 30-50 euro hoor :-)

goss
09/10/2009, 18:10
He wow reacties op een simpele o/ voel me nu al thuis =)

tis bijna tijd om voor mn meissie te koken, maar de laatste paar uur bezig geweest om
de verdelerkap te vervangen, bougiekabels, bobinekabels, alle bougies ook( mooie bosch platinums ) ( wat een rotwerk trouwens die bougies bij de 924 -_-) en alle massakabels.
Heb besloten om m'n werkzaamheden maar es vast te leggen in woorden en fotos, en zal proberen er een leuk stukje van te schrijven voor deze klussen voor het forum.

Achterruit met spoiler.. heb er net een misgelopen in de buurt:Hoop er snel een te vinden
want zie er niet naar uit om de boel uit elkaar te halen en het raam opnieuw in te kitten en te monteren. Heb gezien dat dat een heel karwei is, en gezien wij niet bedeeld zijn met een garage.. Als iemand er een weet.. ^_^

'wij' zijn Roy en Sandra uit Medemblik; we hebben de porsche overgenomen van een vriend
die nogal wat teveel hooi op z'n vork had, en wij hadden toevallig nood aan een andere auto nadat een lokale makelaar besloot om onze citroen xsara eens iets slanker te maken aan de passagier's kant.. Sandra i9 de grootste fan van ons 924tje:
ze zit de hele tijd op te letten wie er naar de auto kijkt in t verkeer ^_^ en leuk genoeg zijn dat er genoeg. Ikzelf word desondanks de lange lijst met klussen die ik gemaakt heb wel steeds verliefder erop..
Goede herinneringen aan de tijd dat mn vader nog leefde, en er een had waar hij-zelfs toen in de jaren 80 toen de zijne nog maar een jaartje of 5 oud was- ook nogal wat aan stond te klussen ^_^
Kom heel soms zelfs een andere 924 tegen en das altijd leuk. Voorlopig hebben we nog wel wat om over te schamen qua deukjes enzo.. maar eerst maar eens de belangrijkste dingen oplossen, en vrees dat een ervan de koudestarter is grrr.

Nou dis wel een erg lange reply-nok er maar eens mee
Iedereen een lekker weekend toegewenst, en hoop dat we wat aan t forum toe kunnen voegen!