PDA

Bekijk Volledige Versie : Motorrevisie



Porschediddy
10/10/2009, 17:35
Hallo iedereen,

kan iemand me zeggen waar ik in België mijn 924 kan binnendoen om de motor (en versnellingsbak en koppeling )te laten reviseren. Het is ofwel dat ofwel een andere auto kopen.. Niet dat de motor of versnellingsbak stuk zijn, maar ik zou em graag eventueel laten vernieuwen met het oog op de toekomst. Bedankt!!

Jan

Frenske
10/10/2009, 17:36
ik denk dat je met google wel iemand kunt vinden. :p

Bcreative
10/10/2009, 17:49
In Nederland weet ik wel 'n adres. Overigens is een andere auto kopen goedkoper dan een goede revisie. Maar dan heb je natuurlijk (weer) geen auto met zo goed als nieuwe of zelfs beter dan nieuwe techniek. Als je voorlopig door wilt rijden in je auto, is een revisie het overwegen waard. Het gebeurt nu nog niet zo heel vaak, simpelweg omdat de 924 nog erg ondergewaardeerd is. Dit zal over een jaar of vijf al heel anders zijn.
Succes en houd ons op de hoogte!

Frenske
10/10/2009, 17:54
In Nederland weet ik wel 'n adres. Overigens is een andere auto kopen goedkoper dan een goede revisie. Maar dan heb je natuurlijk (weer) geen auto met zo goed als nieuwe of zelfs beter dan nieuwe techniek. Als je voorlopig door wilt rijden in je auto, is een revisie het overwegen waard. Het gebeurt nu nog niet zo heel vaak, simpelweg omdat de 924 nog erg ondergewaardeerd is. Dit zal over een jaar of vijf al heel anders zijn.
Succes en houd ons op de hoogte!

als je de aantallen in het buitenland ziet begin ik toch te twijfelen aan je opvatting. Alleen al in D "leven" er nog 8.235 stuks op kenteken!! Dat de 924 ondergewaardeerd is met ik met je eens!!

Bcreative
10/10/2009, 18:09
als je de aantallen in het buitenland ziet begin ik toch te twijfelen aan je opvatting. Alleen al in D "leven" er nog 8.235 stuks op kenteken!! Dat de 924 ondergewaardeerd is met ik met je eens!!

Zou kunnen hoor, die aantallen in Duitsland. Maar vergeet niet dat ie daar vandaan komt en volgens mij ook verreweg de grootste afzetmarkt was. Die plm. 800 op kenteken in NL is in meerdere discussies hier op 't forum te vinden en komt volgens toch echt uit 'n officiële bron. Moet eerlijk zeggen dat ik ze niet heb nageteld!;-)

-Bassie-
10/10/2009, 18:18
Zou kunnen hoor, die aantallen in Duitsland. Maar vergeet niet dat ie daar vandaan komt en volgens mij ook verreweg de grootste afzetmarkt was. Die plm. 800 op kenteken in NL is in meerdere discussies hier op 't forum te vinden en komt volgens toch echt uit 'n officiële bron. Moet eerlijk zeggen dat ik ze niet heb nageteld!;-)

nieuwe link:

http://www.bovagrai.info/auto/2009/1.5.html

Bcreative
10/10/2009, 18:20
nieuwe link:

http://www.bovagrai.info/auto/2009/1.5.html

Kijk, we zitten al onder de 800 zelfs! Gaat de goede kant op met die exclusiviteit!;-)

Frenske
10/10/2009, 18:23
Zou kunnen hoor, die aantallen in Duitsland. Maar vergeet niet dat ie daar vandaan komt en volgens mij ook verreweg de grootste afzetmarkt was. Die plm. 800 op kenteken in NL is in meerdere discussies hier op 't forum te vinden en komt volgens toch echt uit 'n officiële bron. Moet eerlijk zeggen dat ik ze niet heb nageteld!;-)

USA en Italie waren de grootste markten voor onze geliefde kar, daar bollen er waarschijnlijk veeeeeeeel meer. In het land van de laars zijn de turbo's in de meerderheid!!

jessy1984
10/10/2009, 20:38
van waar ben je je hebt bv klint motorrevisie in kapellen daar heb ik al redelijk wat onderdelen laten reviseren eigelijk heb je er zo veel waar je hiervoor terecht kan maar kan wel aardig wat kosten om ook te laten uit en inbouwen
hoor ook eventueel even bij raes racing zij bouwen zonder probleem de motor in en uit voor u en laten deze reviseren kennen ook de 924 zeer goed
om eerlijk te zijn om dit alles te laten doen zal wel heel veel kosten rekn maar snel een 5000€ voor alles zeker de werkuren zijn al heel duur of ik kan ook eens horen wat ongeveer de prijs zal zijn op m'n werk wij doen zelf ook alle merken en ja een 924 ken ikzelf blindelings

Porschediddy
11/10/2009, 19:02
Ik zoek liefst een bedrijf in Limburg (ik ben van Zonhoven). Maar ik zou em in een garage moeten binnendoen, want ik kan em niet zelf helemaal uiteen halen en terug in mekaar steken. Nu, ik zou voornamelijk eerst wat prijzen willen weten. Ik heb net een mailtje gestuurd naar Van Beurden in Retie en De Coene in Maaseik. Raes Racing zal ik ook eens opzoeken. Alvast bedankt!

captainfrasca
11/10/2009, 19:03
Ik ben voor een complete motor revisie 2200 euro kwijt geweest. Zou me niets verbazen dat de boite ongeveer dezelde prijs is!