PDA

Bekijk Volledige Versie : Gewoon een stomme vraag



Woutje
13/10/2009, 14:15
Ik heb vandaag een vrije dag, dus wat beter dan een TLC momentje met de 924. De knipperlichten deden het niet, dus even de handel door meten.
Wat schetst mijn verbazing de linker knipperlichten doen het nu wel. Het zal dus wel aan de schakelaar in de stuurkolom liggen. Nu wilde ik het stuur eraf draaien, maar dat gaat dus niet.
Vraag is nu: Gewoon brute kracht. Dus buurman houdt stuur vast terwijl ik er een dopsleutel op zet of zijn er bepaalde fijnzinnige trucjes?

Groet,
Wouter.

Frenske
13/10/2009, 15:29
gewoon met verkrachte eenden.... uhhh vereende krachten! Dus buurman aan het stuur hangen en dan de bruut loslaten.

jessy1984
13/10/2009, 16:39
ik zet m'n knieën tegen het stuur om deze tegen te houden sleutel er op en een gode slag met m'n vuist werkt altijd of de uwe moest echt te vast zitten :)

Fantaman
13/10/2009, 17:45
het stuurslot was anders ook erg effectief om de moer los te krijgen:loco:

klaas 924
13/10/2009, 18:27
om meer kracht tekrijgen kun je een kruissleutel erop zetten!

Woutje
13/10/2009, 19:23
Zal het eens proberen. Vreemde is dat ik vanmiddag de richtingaanwijzers aan het testen was en dat de linkerzijde het gewoon deed. Bij de rechterzijde ging het relais wel over dus dan zijn het of de lampen of een massa die niet helemaal goed zit.
Vroeger vond ik techniek en electrosvhe systemen juist zo leuk, maar dit is toch wel heel iets anders dan een meccano doos.

ArvidW
13/10/2009, 20:46
Dit is meer spoorzoeken:ohwell:

jessy1984
14/10/2009, 17:17
het stuurslot was anders ook erg effectief om de moer los te krijgen:loco:

stuurslot kan idd maar dan kan je dit wel beschadigen dus niet altijd aan te raden
als je dit beschadigd kan het zijn dat deze niet meer goed inklikt of ontgrendelt

Woutje
14/10/2009, 20:37
Dank voor jullie adviezen. Ik kan totmijn grote vreugde melden dat de knipperlichten het weer doen. Gewoon een slecht contactje bij het stuur. Stuur zit er weer op en de banden staan nog recht vooruit. Mijn dag is weer goed.

Groet,