PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn muuske doet het weer!!!!!!!!!!!



Frenske
21/10/2009, 19:17
wie o wie kan me helpen? Heb nieuwe peutpomp gemonteerd en krijg mijn muuske niet meer aan de praat. WUR is okee, nieuwe injectors, druk is 5.5 bar, ontsteking is okee (heeft gelopen zoals nu afgesteld) Injectors geven voldoende en allen evenveel.
Normaal zit ik niet verlegen om technische autokennis maar nu ben ik out-leaged..... :Cry::Cry::Cry::Cry::Cry: Geef me een richting war ik zoeken moet, geen pufje of kuchje, de bougies vonken er lustig op losmaar worden bij langer doorstarten nat. Normaal wil mijn muuske wat nare luchtjes verspreiden uit de uitlaat maar zelfs dat zit er niet in. :Cry::Cry::Cry::Cry::Cry:

924turbo2
21/10/2009, 19:29
Wat heb je veranderd sinds de laatse keer dat hij het wel deed ?

Frenske
21/10/2009, 19:33
pieper peutpomp gemonteerd omdat de oude kaduuk was. Druk is okee, debiet ook.

maar nu kruip ik mijn nest in, geloof dat een of andere Mexicaan me te grazen heeft ..... Wordt deze week toch nix meer. Blijf vooral oplossingen aandragen!!!!!!!

ArvidW
21/10/2009, 20:06
Je kunt even het brandstofrelais loshalen en een goeie flots benzine in je spruitstuk gieten via de AAV aansluiting. Dan flink starten en als hij 1 of 2 ploffen geeft weet je zeker dat het je brandstofsysteem is.

Mocht hij echt geen teken van leven geven zou ik ontstekingsmoment nogmaals voor de 1000ste ? keer controleren. Bougie'tjes eruit zodat startmotor het blok nog iets harder rond kan gooien.

Owja, remmenreiniger in je luchtfilterbox spuiten is niet heel handig. Ik kon daarna mooi mijn filterbox in stukjes van de straat vissen. (bij mij stond inlaatklep altijd op een kiertje open vanwege negatieve klepspeling)

924turbo2
21/10/2009, 20:16
pieper peutpomp gemonteerd omdat de oude kaduuk was. Druk is okee, debiet ook.

maar nu kruip ik mijn nest in, geloof dat een of andere Mexicaan me te grazen heeft ..... Wordt deze week toch nix meer. Blijf vooral oplossingen aandragen!!!!!!!

Ga jij om 18.35 slapen ?

Probleem klinks als valse lucht (in het deel na je luchtweger). Maar dat blijft gek aangezien je niks heb veranderd.

Frenske
22/10/2009, 10:11
[QUOTE=924turbo2;68326]Ga jij om 18.35 slapen ?

[QUOTE]

tja, heb 40 koorts, dan ben je blij dat je in je nest ligt.... EN alleen!! (wordt ik tenminste niet sexueel misbruikt.. :whistle:)

Fantaman
22/10/2009, 17:17
Owja, remmenreiniger in je luchtfilterbox spuiten is niet heel handig. Ik kon daarna mooi mijn filterbox in stukjes van de straat vissen
mij is geleert om dit via een vacuumslang te doen te doen;-)


ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, maar een nieuwe bosch pomp zou 6,5 bar moeten leveren dus dan vind ik 5,5 van de pieper aan de lage kant:euh

Frenske
22/10/2009, 18:12
ik meet na de drukregelaar, weet ik tenminste dat ik een juiste waarde heb.

bij de weg, ik gebruik nooit remmenreiniger ter verbetering van de start, ik pleur er een bus start-pilot in. (na ja, de bus niet, wel de inhoud) Voel me al ietsie beter, hoop zaterdag eens verder te kunnen zoeken.
Heb het probleem ook op www.pff.de (http://www.pff.de) neergekwakt, komt best goede respons op. Ik hou jullie op de hoogte!

924turbo2
22/10/2009, 20:31
Je zet je bericht nu in het 931 deel, dat schiet natuurlijk niet op....


http://www.924board.org/viewtopic.php?t=30637

Frenske
23/10/2009, 06:37
zag het te laat.....

Bcreative
23/10/2009, 11:42
Zit er misschien een luchtslang los?
Beterschap verder!

Frenske
24/10/2009, 11:52
medeliefhebbers,

na het uitzieken van die mexicaan heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de spinnekop verwisseld. Had er toch nog eentje liggen en dacht: baat het niet, schaadt het niet. :heh:

Welnu, mijn muuske geeft de mooiste tonen!! Tja, de oorzaak zal in de oude spinnekop liggen maar wat het exact geweest is zal waarschijnlijk een mysterie blijven. Omdat het probleem pas opdook nadat ik de benzinepomp verwisseld had zou dit normaal nooit in me opgekomen zijn.

LWB
24/10/2009, 13:52
:thumb: waar de mexicaanse griep al niet goed voor is,komt vast de inspiratie vandaan;-)

Heeft de auto heel lang stilgestaan? Heb wel eens gehoord dat dit nadelig kan zijn voor de membramen in de kop....

Heb de titel maar even aangepast:-)

Frenske
24/10/2009, 14:02
Lang stilgestaan? tja dat wel maar voor montage van de nieuwe benzinepomp liep ie nog gewoon. nou ja gewoon, niet voor niets een nieuwe peutpomp eronder gezet..... maar dan verwacht je zulks toch niet?:loco:

LWB
24/10/2009, 14:06
vraag mij af of de drukinstelling van je systeemdruk veranderd als je er een andere pomp op monteert. Lijkt mij niet want het is een aftakking die pas bij een bepaald gehaalde druk in werking komt....Miscchien dat het toch hier aan ligt?

Frenske
24/10/2009, 14:14
hmmm, zou toch kunnen. De oude pomp leverde te weing druk, motor liep er echter wel op. Na montage van de nieuwe kan het zijn dat de drukregelaar moest werken en dat niet meer aankon of zoiets in die trend:loco:

Frenske
24/10/2009, 14:17
Je zet je bericht nu in het 931 deel, dat schiet natuurlijk niet op....


http://www.924board.org/viewtopic.php?t=30637

wie is die Harm? na ja, heeft zijn vet gekregen :whistle:

Hendrik
24/10/2009, 17:42
Iemand die promotie bij de beheerders probeerd te halen. :D

Frenske
24/10/2009, 18:01
Iemand die promotie bij de beheerders probeerd te halen. :D
is "<knip LWB>" het engels voor <knip LWB>? :whistle: zal ik maar niet neerkalken daar .....:heh:

924turbo2
24/10/2009, 21:05
wie is die Harm? na ja, heeft zijn vet gekregen :whistle:

Moet iemand van het forum zijn, als je geen gerigistreerd lid bent kun je toch niet kijken op dit forum ?

Hendrik
24/10/2009, 21:10
Moet iemand van het forum zijn, als je geen gerigistreerd lid bent kun je toch niet kijken op dit forum ?

Alleen de eerste post is zichtbaar.


Verder ontopic.
Die persoon is toch niet actief hier anders had hij wel geweten hoe het verhaal APE en Frenske in elkaar steekt. :loco: