PDA

Bekijk Volledige Versie : voorstellenn!!!



vincentvis
28/10/2009, 21:18
hallo allemaal ik ben vincent vis en heb sinds kort een 924 gekocht.
hij is omgebouwd naar een 944 met de wat bredere look zoals je kan zien op de fotos.

het is wel een opknappertje toen ik heb net had was hij bijna wit zo erg verkleurd na 7 uur met het handje oppoetsen leek het er al meer op.

de koplampen deden het niet die zijn nu gemaakt en doen het goed.

alleen gister trok ik op en hoorde ik een klap. hij reed niemeer. dus dook even onder de auto blijkt dat het laatste deel van de transaxle, waarbij hij op de as zit voor de achterwielen gescheurd is.
dus dat wordt effe een nieuwe transaxle halen en vervangen.
opzich geen probleem veel kennisen die monteur zijn dus dat moet wel goed komen.

hopelijk heb ik snel een goede transaxle gevonden en kan ik weer rijden met me nieuwe aanwinst.

als jullie misschien tips hebben waar ik even wat aandacht aan moet besteden misschien dingen die snel kapot kunnen eventueel

alvast bedankt

LWB
28/10/2009, 21:22
welkom hier en veel plezier van de auto.
eerste bericht is niet een best bericht;-)
is de transaxle gescheurd of de bak???

klaas 924
28/10/2009, 21:24
welkom Vincent

mooie kleur heb je op je PORSCHE!!!

ik zie in de garage van jouw dat je een heel assortiement
aan audio in je 924 hebt
maar waar heb je die beedschermen dan zitten

vincentvis
28/10/2009, 21:26
http://94.100.114.200/768200001-768250000/768203801-768203900/768203893_5_5kBX.jpeg

die andere zit op me radio is een radio met een klein beeldschermpje en had beeldschermen in me zonnekleppen maar die zijn helaas uit me vorige auto gejat.

klaas 924
28/10/2009, 21:29
dat is dan jammer ,dat ze niet van iemand zijn spullen kunnen
afblijven
is natuurlijk wel mooier dan zo een scherm op het dashboard!

vincentvis
28/10/2009, 21:30
de transaxle zelf is gescheurd helaas.
had er goed de ........ overin maarja kan er helaas niks aan verandere.

dus ga hem binnenkort effe vervangen en dan moet ze weer goed zijn:P

vincentvis
28/10/2009, 21:31
idd die zonnekleppe ware ook mooier kreeg deze van de vorige eigenaar erbij dus was mooi meegenomen:P de radio had ik nog ligge dus kon hem gelijk aansluite:P

-cees-
28/10/2009, 22:15
:welcome:

Ziet er zo goed uit. Geel blijft toch wel een hele mooie kleur. Mooie combi ook zo met die zwarte velgen. :thumb:

M.B.H.
28/10/2009, 23:48
Bij de aankoop van een transaxel moet je er op letten dat!!! als je de as een draai-slinger geeft dat er geen vogel koor of ander zingende dieren in de buis zitten ;-)

Frenske
29/10/2009, 10:43
Welkom bij de 924 fanaten!! :thumb:

heb ooit een gele celica ta22 gehad, die was ook zo verschoten. Pot commandant 4 en zwoegen maar!! Resultaat was een sprankelende carrosserie.

Bcreative
29/10/2009, 13:09
Ha Vincent! Leuke kar! Hopelijk heb je dat transaxleprobleem snel weer verholpen!
Geel is idd geinige kleur, maar dat verkleuren is k%t. Ik heb een rode; die verkleuren ook zo fijn. Al 'ns met kleaner aan de gang geweest. Resultaat was weer diepe glans, maar dat was slechts tijdelijk... Geen ervaring met Commandant 4. Geeft dat een meer langdurig resultaat?

Overigens, waar woon je en wat zijn verder de plannen met de auto (welke klussen, waarvoor ga je 'm gebruiken)?
Veel plezier in ieder geval!

-Bassie-
29/10/2009, 19:45
bcreative: rode kleur was helpt wel goed vind ik.

heb zelf die van de sonax goed spul:thumb:

vincentvis
29/10/2009, 22:32
ik kom zelf uit schiedam.. en ben 21 jaar
wat ik zoiezo nadat de transaxle vervangen is ga doen is effe een grote beurt geven.
voorderest ziet het blok er gaaf uit dus verwacht verder niet al te veel problemen.
en ga hem gebruiken voor afentoe woon werk verkeer maar meer voor de hobby..

sinds ik klein ben heb ik eigenlijk altijd al een porsche gewilt en bij toeval kwam ik op de advertentie van deze en ben hem paar dagen later gelijk op gaan halen.:D

alleen jammer van de transaxle maar dat komt goed;)

Bcreative
30/10/2009, 08:14
ik kom zelf uit schiedam.. en ben 21 jaar
wat ik zoiezo nadat de transaxle vervangen is ga doen is effe een grote beurt geven.
voorderest ziet het blok er gaaf uit dus verwacht verder niet al te veel problemen.
en ga hem gebruiken voor afentoe woon werk verkeer maar meer voor de hobby..

sinds ik klein ben heb ik eigenlijk altijd al een porsche gewilt en bij toeval kwam ik op de advertentie van deze en ben hem paar dagen later gelijk op gaan halen.:D

alleen jammer van de transaxle maar dat komt goed;)

Soms vallen alle dingen in een keer op hun plaats en dan heb je zomaar ineens een Porsche! En nog wel 'n 924; een van de leukste ook nog, dus!;-):-)

En Bas, thanks voor de tip. Ik ga het snel even kopen en proberen!