PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 vriendenkring jaar afsluiting



jimfrey944
25/10/2012, 19:30
Ik wou dit nog even onder de aandacht brengen
Er zijn al 24 personen aan gemeld maar er kunnen er altijd nog mensen bij



Gezellige jaarafsluiting 2012

De gezellige avond / jaar afsluiting wordt gehouden op 24-11-2012 a.s. en deze wordt gehouden bij het Partycentrum Happy Days in Grootebroek NH
hier heb ik voor ons het arrangement Las Vegas gereserveerd zie hun website: Home (http://www.happydays-nh.nl/1-38c6/home/home.aspx)
hoe gaat deze dag er precies uitzien
u wordt verwacht om 13.00 uur bij Bar-Lunchroom De Walvis in het pitoreske dorpje De Rijp in Noord Holland
hier wordt u ontvangen met een kopje koffie/thee of fris met hierbij een appelgebakje met of zonder slagroom
zie hun website: www.lunchroomdewalvis.nl
hierna krijgt u nog eventjes de gelegenheid om dit leuke dorpje te verkennen
daarna zo rond 14.30 uur maken wij een leuk bezienswaardig rondritje door Noord Holland waarbij wij om ±16.00uur nog even een tussenstop houden
daarna rijden wij door naar het Partcentrum in Grootebroek waar wij dan om
±17.30 uur arriveren en wij ontvangen worden met een kopje koffie /thee of fris
daarna gaan wij van 18.00 uur tot 19.00 uur bowlen
en hierna gaan wij van 19.15 uur tot 21.30 uur steengrillen als wij al dit lekkers achter de kiezen hebben
gaan wij van 21.36 uur tot 22.15 uur karten
hierna bent u vrij om of nog lekker te blijven na tafelen of om weer huiswaarts te keren, de koffie/thee of fris + het gebakje bij de ontvangst 's middags in De Walvis en de koffie/thee of fris die u krijgt bij de ontvangst bij Happy Days zitten bij de prijs inbegrepen alle andere door u genuttigde drankjes e/o hapjes zijn voor uw eigen rekening!!
de kosten voor deze gezellige jaarafsluiting bedraagt 42.50 euro p.p. u kunt zich voor deze gezellige jaarafsluiting opgeven t/m 18 november 2012 a.s. op mijn e-mail adressen: rene@924vriendenkring.nl of op mijn mobiel: rene924vriendenkring@gmail.com
ik hoop op een grote opkomst deze dag zodat wij toch nog van dit jaar wat contact met elkaar gehad hebben.
groetjes van René en Linda en een poot van onze Oldtimer mascotte Lisa.


Gezellige jaarafsluiting 2012 (http://www.924vriendenkring.nl/index.php?id=191)