PDA

Bekijk Volledige Versie : inspuitleidingen



Frenske
17/11/2009, 17:37
Medeliefhebbers, een vraag voor de gevorderden: Is het mogelijk de kunstofleidingen van de aanvoerleidingen van de injectoren los te maken van de metalen EN die daarna weer te monteren?
Ik ben voornemens LWB naar de kroon te steken :heh: en daarbij horen glanzende metalen delen van de benzinetoevoer. Nieuw kopen schijnt niet meer mogelijk te zijn (bron LWB, maar is hij onpartijdig :loco: in deze?) maar ik ken iemand bij een galvanisator. Volgens hem is verchromen :whistle: zelfs mogelijk.

Rara, wie weet het antwoord??

LWB
18/11/2009, 10:22
Medeliefhebbers, een vraag voor de gevorderden: Is het mogelijk de kunstofleidingen van de aanvoerleidingen van de injectoren los te maken van de metalen EN die daarna weer te monteren?
Ik ben voornemens LWB naar de kroon te steken :heh: en daarbij horen glanzende metalen delen van de benzinetoevoer. Nieuw kopen schijnt niet meer mogelijk te zijn (bron LWB, maar is hij onpartijdig :loco: in deze?) maar ik ken iemand bij een galvanisator. Volgens hem is verchromen :whistle: zelfs mogelijk.

Rara, wie weet het antwoord??

:-) ik heb van iemand begrepen dat in iedergeval 1 leiding niet meer te leveren was....
Probeer het eens met PET en de prijsmachine....
Zoals ik ook al aangaf bij de meeting heb ik mijn bedenkingen bij de koppelingen van de flexibele delen...

Duncan
18/11/2009, 11:04
De retourleiding van de WUR naar de brandstofverdeler is NLA

LWB
18/11/2009, 12:05
De retourleiding van de WUR naar de brandstofverdeler is NLA

Nu weet ik weer wie diegene was;-)

Frenske
18/11/2009, 18:38
:-) ik heb van iemand begrepen dat in iedergeval 1 leiding niet meer te leveren was....
Probeer het eens met PET en de prijsmachine....
Zoals ik ook al aangaf bij de meeting heb ik mijn bedenkingen bij de koppelingen van de flexibele delen...

zou doorsnijden naast het metalen deel en na galvaniseren erop persen niet lukken? Zou wel op die plek op een of andere manier iets verstevigd moeten worden. Heb wat leidingen "over", wil best eens een waagje gokken... euhh gokje wagen...

Dus brainstormers zijn welkom!!

LWB
18/11/2009, 18:46
Misschien maar dan worden de leidingen een flink stukie korter en er zijn erbij die al tegen de limit aan zitten wat lengte betreft om een net verloop te hebben...

Frenske
18/11/2009, 18:50
ik weet dat er in de motorbranche flexibele remleidingen te koop zijn met ongeveer dezelfde binnendiameter, is natuurlijk ook een optie? Ze kunnen in ieder geval meer druk aan als dat er vereist is. Ik duik er eens in, zien wat ik vindt.

Duncan
18/11/2009, 20:11
Je moet even kijken naar die posts van harry. Hij had slangen laten maken voor van de pomp naar de vaste leiding door een hydrauliek bedrijf. Als ze die slangen kunnen maken kunnen ze vast deze soort ook wel maken.

sjones
19/11/2009, 14:38
bij ons op het bedrijf maken we ook hydraulische slangen van 2.0 mm tot 3.1 mm (binnen diameter , kunnen tot 900 bar hebben ) het probleem is meestal de koppeling . Er zijn wel 100 verschillende koppelingen met de meest uiteenlopende schroefdraden.De meest gangbare is de 12x1.5 koppeling.
Als je wat nodig bent moet je mij eens wat maten (buiten en binnen dia) doorgeven en welke koppelingen je nodig bent, dan kijk ik wat ik kan doen grtn John