PDA

Bekijk Volledige Versie : Porsche 924 restauratieobject te koop



porsche924-1976
21/11/2012, 15:35
Hallo, ik ben net nieuw op het forum, maar ik denk erover om mijn 924 te verkopen, omdat ik er eigenlijk helemaal geen tijd meer voor heb om hem te restaureren, ik heb de auto vorig jaar gekocht met een nieuwe apk, hij was motorisch helemaal perfect, maar de 924 heeft wel een lekke radiateur. met de carrosorie is het wat minder, maar ik heb de meeste roestplekken verwijdert, en behandelt. ook zitten er heel veel nieuwe onderdelen bij, zoals compleet interieur en zo goed als nieuw dashboard, nieuw zijscherm, achterraam met spoiler, 2 deuren met optie voor electrische ramen, nieuwe spiegels die van na 1980. nieuw stuur, want het oude stuur was het originele van 1976 en ik vond een stuur uit 1980 mooier. maar ik heb het oude stuur er nog wel op zitten. en nog veel meer onderdelen. ik wil alles graag iin 1 keer verkopen, dus niet losse onderdelen. als je interresse hebt, of je wilt fotos van de auto dan moet je maar even een berichtje op mijn profiel zetten met je mailadres erin.
de 924 is van 1976 dus een van de eersten. op de kilometerteller staat 98.000, dus hij is vast al 1 keer rondgedraaid.
alleen met een goed bod doe ik hem weg.

gr Wouter

jimfrey944
21/11/2012, 16:53
Hallo Wouter
Wel leuk dat je er netjes een verhaaltje bij zet
Maar we zijn hier geen marktplaats
De meeste mensen op dit forum zoekken iedere dag mp af en je auto zal daar ook gezien worden door ons
Tevens zijn we gek op foto's
En prijzen van je onderdelen
Verkoopt ook nog beter

924turbo2
21/11/2012, 16:58
zonder foto's ga je hem hier zeker niet verkopen !

gerben1986
22/11/2012, 09:14
Waar woon je en wat is een goed bod? Laat maar even weten via een privébericht.

jimfrey944
22/11/2012, 12:15
150 €

harry
22/11/2012, 12:45
Kort maar krachtig

gerben1986
26/11/2012, 07:59
Geen reactie gekregen, blijkbaar wil ie hem toch niet kwijt ;)

Jayke
26/11/2012, 18:01
Ik snap zelf nooit zo wat precies het probleem is met mensen die zich hier aanmelden om hun 924 (of onderdelen daarvan) te verkopen. Dit is een verzamelplaats voor liefhebbers, en het is volgens mij alleen maar makkelijk als men zich hier ook meldt in het geval dat ze iets te koop aanbieden. Zo krijg je een centrale plek voor de dingen die je zoekt, en hoef je niet uren lang allerlei sites af te zoeken in de hoop onderdelen of auto's te vinden.

Helemaal als zoals in dit geval men zich ook netjes voorstelt en er een verhaaltje met wat geschiedenis bij vertelt. (Dat het dan misschien beter in het 'te koop' forum geplaatst had kunnen worden zien we maar even door de vingers)

jimfrey944
26/11/2012, 18:13
1 Het is vervuiling van het forum je krijgt mensen die voor een keer verkopen een account aan vragen .
2 Het zijn mensen die niets toevoegen aan info op het forum maar wel het voordeel willen hebben van verkoop op het forum
3 op marktplaats zien de meesten het ook
4 vind ik het leuk om over deze mensen te zeuren


Ik had hier ook meer respect voor omdat hij zig idd netjes voorstelde