PDA

Bekijk Volledige Versie : Achterkant ophogen?



captainfrasca
01/12/2009, 04:10
Ik zit al een tijdje met iets in mijn maag.

Ooit is in het verleden de achterkant van mijn 924 verlaagd en persoonlijk vindt ik dat niet zo mooi en het lijkt nu dus net alsof de achterkant is doorgezakt t.o.v. de voorkant.

Nu zou ik opzich de voorkant kunnen verlagen, maar daar heb ik niet zoveel zin want dan moet ik weer verlagingsveren kopen en mijn budget is op zijn zachts gezegd nogal smal de laatste en komende tijd.

Nu is dus de vraag, is dit weer "makkelijk" te herstellen...

Als voorbeeld heb ik een foto van hoe "laag" de mijne ligt en als voorbeeld hoe die van mijn broer op zijn achterpootjes staat.

Frenske
01/12/2009, 06:48
in de draagarmen zit een cocentrische bout, daarmee kun je de wagenhoogte instellen. Een beschrijving hier gaat te ver maar in de download manual staat de procedure beschreven. :thumb:

LWB
01/12/2009, 07:18
klopt,maar zo gauw je hier mee gaat stellen moet je er aan denken dat je ook weer gaat uitlijnen...Het beste is om dit door een uitlijningsboer te laten doen.Kost wel even tijd. heb mijn auto toen uit laten lijnen zijn ze iets van 5 uur mee bezig geweest om het helemaal perfect te krijgen (mede omdat er niets van klopte...) maar daarna gaat die als een mes...

q01z
01/12/2009, 09:05
en koop gelijk een setje nieuwe bouten ervoor!
die zijn niet duur.. en dan hoef je je geen zorgen te maken dat ze kapot gaan.. omdat je ze toch hebt liggen :)