PDA

Bekijk Volledige Versie : Citroen Xsara Coupe VTS167pk '99



q01z
06/12/2009, 10:34
(ik weet het, geen 924.. als het niet ok is dat ik m hier ook aanbied, ff pb'tje en verwijderen aub!)
--

Omdat het toch stiekem de bedoeling is dat de 924 en de AX blijven.. is de Xsara niet meer nodig! Ik had m voornamelijk gekocht om op/neer naar Almere te rijden, maar aangezien ik daar gelukkig niet meer hoef te zijn (:oops:) is hij een beetje overbodig geworden :)

vd Xsara's is dit de snelste en meest luxe uitvoering, deze VTS167 uitvoering, beschikt over 2liter met 167pk en alle denkbare opties voor een auto uit die tijd.

De Xsara beschikt bijvoorbeeld over; Airco, ABS, cruisecontrol, electrisch bedienbare ramen en (verwarmde) buitenspiegels, 2 Airbags, radiobediening op het stuurwiel, mistlichten voor, fabrieksaf verlaagd sportonderstel en een passief meesturende achteras!

Zowel optisch als technisch is de auto in goede staat, met een APK tot 06-04-2010.

De auto kan geleverd worden zowel met als zonder set winterbanden/velgen

voor foto's verwijs ik wel even door naar de MP advertentie..
http://link.marktplaats.nl/302632551

vraagprijs 2500,- of vast 2000,- exclusief wintervelgen!

Frenske
06/12/2009, 17:26
je hart zit op de juiste plek!! je xsara moet het veld ruimen voor de 924. Er mag gerust jubelstemming heersen op dit forum!! Weer een 924 gered van onlifhebbende handen :thumb:

maarruh, ik wil de citroen niet :whistle:

Rob
06/12/2009, 18:04
Ik begrijp dat je niet naar Almere wilt... maar dan rijd je toch gewoon een stukje door naar Lelystad?

(of je houd idd gewoon de 924)