PDA

Bekijk Volledige Versie : moord!!! (cash for clunkers)



klaas 924
07/12/2009, 11:21
ik vond deze video(er zijn er veel meer)op you tube


http://www.youtube.com/watch?v=qTYL-h5_hb4

als een auto is ingeleverd voor de sloop(cash voor clunkers)
moet de motor van de auto worden vernietigd
dat doen ze door de olie af te tappen en een mix van zand en silica
(een soort zand) toe te voegen ,deze mix word hard door hitte
en vernietigd de motot voor altijd
en zo verdwijnen er prachtige auto,s zoals een bmw 5 serie,een caprice ,een corvette enz enz enz

kijk alleen als je van horror houd!!!

Buellman
07/12/2009, 13:44
Het nut hiervan ontgaat me wel even, ziet er toch nog goed uit??:shocked:

Hendrik
07/12/2009, 14:20
Het moet nu eenmaal en het is een goede sloopregeling.
Als je wat voor de sloop inleverd mag je hem natuurlijk niet meer verkopen.

En ze krijgen er daar nog best geld voor.

En er zijn auto's die geven zich niet zo makkelijk gewonnen.
Normaal is het met 2 tot 5 minuten over maar er zijn auto's die na een half uur op vol vermogen nog lopen.

Buellman
07/12/2009, 14:41
Kan zijn, maar ik ben het eens met de titel van dit topic. Een perfect rijdende auto, in dit geval nog blinkende Corvette, op deze manier heum.... uit de weg ruimen is een misdaad tegen de menselijkheid...;-)

Hendrik
07/12/2009, 14:49
Maar in de usa staan er meestal wel heel veel kilometer(miles) op omdat er zeer veel gereden word. Een auto van een paar jaar heeft zo een paar ton erop.

Hier hebben slopers mischien 2 tot 3 ton in 10 jaar. Mijne had 123000 na 11 jaar bijvoorbeeld.

Zo zie ik het.

Buellman
07/12/2009, 15:52
Een V8 rijd je niet zomaar kapot hoor. Er zijn hier Porsche 944's met 600000 km die nog rondrijden, so.... it's a damn waiste...

-cees-
07/12/2009, 15:53
:loco: Eeuwig zonde! :shocked: Die Corvette hadden ze best bij mij neer mogen zetten.

klaas 924
07/12/2009, 16:19
Het nut hiervan ontgaat me wel even, ziet er toch nog goed uit??:shocked:

ze mogen geen van de onderdelen nog gebruiken voor andere
BENZINE SLURPENDE auto,s
dus vernielen!

klaas 924
07/12/2009, 16:20
Maar in de usa staan er meestal wel heel veel kilometer(miles) op omdat er zeer veel gereden word. Een auto van een paar jaar heeft zo een paar ton erop.

Hier hebben slopers mischien 2 tot 3 ton in 10 jaar. Mijne had 123000 na 11 jaar bijvoorbeeld.

Zo zie ik het.

niet allemaal hoor
er staat een masaratie biturbo met slechts 18.000 miles op de klok!

Fantaman
07/12/2009, 16:33
ik vind het prima als ze een gewone auto willen slopen maar z'n covette is een icoon, er is altijd wel iemand die dat ding wil hebben en ja mag ook nij mij voor de deur:thumb:

ik krijg het niet over me hart om z'n mooie corvette zo te vernielen:Cry:

klaas 924
07/12/2009, 17:29
ik krijg het niet over me hart om z'n mooie corvette zo te vernielen:Cry:

degene die het uitvoerd is het er meestal ook niet mee eens

zie als voorbeeld het filmpje waar ze een BMW 5 serie moeten laten vastlopen!

-cees-
07/12/2009, 17:40
degene die het uitvoerd is het er meestal ook niet mee eens

zie als voorbeeld het filmpje waar ze een BMW 5 serie moeten laten vastlopen!

De mening van degene achter de camera is heel duidelijk idd.


http://www.youtube.com/watch?v=3SXA1oZnj98

Fantaman
07/12/2009, 17:59
POF! GRR. ook dood zonde van een mooie auto:Cry:

Buellman
07/12/2009, 19:32
Heb er nog zo eentje gehad (525i), mee gereden tot 235000 km en verkocht om te exporteren. Men zou diegenen die zoiets uitvinden beter ook een zandmengseltje naar binnen gieten. :heh:

Hendrik
07/12/2009, 20:05
niet allemaal hoor
er staat een masaratie biturbo met slechts 18.000 miles op de klok!

Mischien een gestolen auto geweest oid.

klaas 924
07/12/2009, 20:58
Mischien een gestolen auto geweest oid.

maar dan nog is het jammer van zo een auto
is amper ingereden
maar ja president Obama met zijn vrienden hebben nu eenmaal besloten dat een milieu onvriendelijke auto niet meer mag in de USA

ArvidW
07/12/2009, 21:51
Dan moeten ze zeker europeese auto's van de weg af halen, die vervuilen ongetwijfeld veel meer dan 2-2.5ton wegende amerikaanse SUV's :doh:

Bcreative
08/12/2009, 10:06
ze mogen geen van de onderdelen nog gebruiken voor andere
BENZINE SLURPENDE auto,s
dus vernielen!

Is dat echt zo?:shocked: Alleen motordelen of überhaubt geen enkel deel van de auto? Ja, zo creeer je wel kunstmatig schaarste aan onderdelen... Hoop niet dat 't hier ook zo gaat worden. Dat is echt een ramp voor klassiekerbezitters!:Cry:

klaas 924
08/12/2009, 10:37
volgens mij word de hele auto vernietigd

ben even aan het zoeken geweest en kwam dit verhaal in meerdere reakties tegen :

OBAMA’S CLUNKERS PROGRAM IS BAD FOR THE POOR AND FIRST TIME CAR BUYER

na een heel verhaal was dit nog interesant:

It will also reduce the pool of spare parts used to repair existing older cars that are involved in accidents. Thus hurting another business, the ‘fix-a-wreck” business.
This program is a joke. It is taking affordable vehicles for the poor off the road and giving away taxpayer money to those who would buy a car anyway. All it is doing is pushing auto sales forward by a few months. Once the program ends auto sales will be lower than ever.

klaas 924
08/12/2009, 10:51
alhoewel ik daar na het lezen van een ander artikel over twijfel:

they were given a number so they can be crushed. These vehicles were not to be driven or sold again after this transaction. Many of these cars were in good condition and were drivable. Only parts which did not affect fuel economy were allowed to be salvaged.

dus alleen de onderdelen die milieu vervuilend zijn woren vernietigd
en plaatwerk,interieur,ed mogen worden verkocht

Fantaman
08/12/2009, 16:45
het blijven toch de mensen met weining geld die worden getroffen, ze verplichte je een nieuwe auto te kopen wat niet iedereen kan betalen. dan is er nog de liefhebber die wat voor z'n auto over heeft, zien we strax alleen nieuwe wetse auto's op de weg, das ook saai:Cry: