PDA

Bekijk Volledige Versie : mijn eerste porsche



Stefan
24/01/2008, 20:59
Hallo allemaal.
Laat ik mij ook maar eens netjes voorstellen.
Mijn naam is Stefan, ik ben 31 jaar en woon in Breda.
Ik heb in mijn jeugdjaren veel gesleuteld aan auto's en motoren, deels als hobby(voornamelijk engels spul) en deels als werk(revisie van motoren en lpg inbouw)
Toen de kinderen er kwamen een aantal jaren weinig gedaan, en veel gewerkt en gestudeerd.
Ik ben inmiddels docent werktuigbouwkunde en vader van twee prachtige kinderen.
Nadat mijn vrouw een paar jaar geleden haar rijbewijs haalde vond ik het tijd dat er weer eens een oldtimer moest komen, leuk voor haar en leuk voor mij.
We begonnen met een 2cv die is inmiddels weer weg en daarvoor in de plaats is de 924 gekomen.
We zijn in het gelukkige bezit van een grijze uit 1977.
Gekocht via internet voor een hele schappelijke prijs.
De wagen is mechanisch in een goede conditie, en het plaatwerk en de lak mogen er ook wezen.
Verder de gebruikelijke kleine kwaaltjes zoals interieur en elektra.
Dit ga ik de komende maanden op mijn gemak eens oplossen.
Leuk trouwens om te lezen dat er meer mensen enthousiast zijn over deze wagen, voor mij is het een wagen die al heel lang op het lijstje stond.

De fotos komen later, alles wat ik nu op de pc heb is erg donker (deze zijn binnen gemaakt tijdens de aankoop van de wagen).
Als het dit weekeinde droog is zal ik er eens een aantal buiten maken, dan komt het er allemaal veel mooier op te staan.

Groeten Stefan. :wink:

Tom
24/01/2008, 21:01
Welkom! Leuk verhaal!

Bij gebrek aan foto's mag je 'm ook op 3 februari in De Meern komen laten zien... :mrgreen:

q01z
24/01/2008, 21:03
welkom!

Stefan
24/01/2008, 21:04
Bij gebrek aan foto's mag je 'm ook op 3 februari in De Meern komen laten zien...
Welkom! Leuk verhaal!

Bij gebrek aan foto's mag je 'm ook op 3 februari in De Meern komen laten zien... :mrgreen: