PDA

Bekijk Volledige Versie : Relatie Onderhoud



M.B.H.
08/12/2009, 20:49
Forummers :p
het is mij opgevallen dat een aantal mede Forummers met of zonder opgaaf van reden niet meer op het forum verschijnen
Maar nog wel een warm hart voor de 924 hebben
en zich mogelijk niet gewardeerd ( meer )voelen
Wat door een enkeling word geopperd:heh:
Dit kan niet de bedoeling zijn van een ieder op dit forum
Hoe hier mee om te gaan weet ik ook niet :nono:
Vandaar om hier eens even bij stil te staan, dit Betoog
In de wel gemeende hoop dat degenen die we missen dit lezen
en hun - ons plezier door een enkeling laten Bederven

Zo mis ik tom / meneer aard / Belastingvrij / enz.
maar Waarom wat kunnen we hier van Leren ??
of zie ik het helemaal verkeerd Wat ook Kan !!!!

dopre
08/12/2009, 21:07
Kan misschien ook door andere omstandigheden komen.
Ik besef dat ik een tijd terug ook minder op het forum kwam.

M.B.H.
08/12/2009, 21:13
Kan misschien ook door andere omstandigheden komen.
Ik besef dat ik een tijd terug ook minder op het forum kwam.

dat is ook zo
maar ze zijn er wel even op geweest van tijd tot tijd :shocked:
en reageren gewoon nergens op :nono:
vandaar mij gedachte

924turbo2
08/12/2009, 21:28
er kan vast wel een mail worden gestuurd naar iedereen die langer dan 2 weken niet is ingelogd.

M.B.H.
08/12/2009, 21:30
er kan vast wel een mail worden gestuurd naar iedereen die langer dan 2 weken niet is ingelogd.

wat is de sugestie Joost autom. mailtje sturen na 2 weken ???

Frenske
09/12/2009, 06:29
mailtje sturen? lijkt RTL wel met die promoTV. Wie wil komen komt en wie niet wil niet. Ik zie de noodzaak van deze discussie niet. Soms verliezen mensen interresse in een forum c.q. zijn steeds hetzelfde moe en willen eens wat anders.

ArvidW
09/12/2009, 07:56
Stephan heeft z'n 924 en 924's gewoon nog hoor, maar in tegenstelling tot vorig jaar heeft hij nu wel iets te doen en zit niet heel de dag achter de PC ;-)

Bcreative
09/12/2009, 09:07
Na twee weken lijkt me ook wat erg vlot. Maar na een maand of drie misschien wel aardig idee. Soms zal het idd tijdgebrek ofzo zijn. Maar ik heb ook het vermoeden dat er soms wat andere dingen spelen en dat is gewoon heel jammer.

Hendrik
09/12/2009, 09:48
Voor sommige valt er mischien niet meer te posten.
Wanneer je naar hun profiel gaat kun je zien wanneer iemand er voor het laatst was.

Meneer aard (http://www.924forum.nl/member.php?u=18) was bijvoorbeeld gisteren nog op het forum.

Tom (http://www.924forum.nl/member.php?u=5) was 26 november nog even hier om te kijken.

ik-rij-belastingvrij (http://www.924forum.nl/member.php?u=35) is sinds 25 september niet meer om het forum geweest.

Ik weet van tom denk ik wel de reden maar van de andere twee niet.
Het forum heeft een email, msn en email funktie dus je kan altijd contact opnemen.

Een email is zeer vervelend en dat weet ik omdat ik zelf ook op forums zit die deze funktie hebben. Ik zorg dat ik af en toe even inlog om geen zielig mailtje te krijgen dat ik gemist word. :D

Bcreative
09/12/2009, 10:11
Ik zorg dat ik af en toe even inlog om geen zielig mailtje te krijgen dat ik gemist word. :D

Ah, dus het werkt wel!;-)

Hendrik
09/12/2009, 10:23
Ja en je kan het ook wel uitzetten maar af en toe een helpende hand geven moet kunnen.

Frenske
09/12/2009, 10:23
zou voor veel mensen een reden kunnen zijn om net niet meer in te loggen...... Ik heb bv het mailverkeer van een forum in mijn "ongewenste mail" gezet en die wordt automatisch leeggemaakt. Ergo lees ik ze niet (logisch want ze zijn ongewenst:loco:)

Hendrik
09/12/2009, 10:29
Daar hebben ze ook 10 minuten mail voor uitgevonden. Een adres wat 10 minuten werkt om ergens te registreren of van een onbekende mail te ontvangen.

Met een eigen domein is dat nog veel makkelijker. Ik zet een adres aan als ik mail wens te ontvangen en naar een zwart gat als het niet nodig is.

Back to topic?

Frenske
09/12/2009, 10:50
Daar hebben ze ook 10 minuten mail voor uitgevonden. Een adres wat 10 minuten werkt om ergens te registreren of van een onbekende mail te ontvangen.

Met een eigen domein is dat nog veel makkelijker. Ik zet een adres aan als ik mail wens te ontvangen en naar een zwart gat als het niet nodig is.

Back to topic?

eeeeuuuuuh, dat had net zo goed in het Swahili hier geschreven kunnen zijn..... :shocked:

Ik gaf het enkel aan omdat ik dat mailverkeer ongewenst, ja zelfs spammen zou vinden.:flame:

ShroudedVeil
09/12/2009, 11:25
Stephan spreek ik ook nog wel een paar x in de week ong.

Maar die wilt wel maar heeft geen tijd ;)

Tom vind ik ook erg jammer :(

M.B.H.
09/12/2009, 12:33
dat deze discussie gevoerd word heeft wel zin in mijn beleving ;-)
dan krijg je een beter beeld van wat er leeft of niet 8-)
Maar het is vrijblijfend zo als alle zaken die op dit forum passeren:-)

Fantaman
09/12/2009, 16:22
het viel mij een poosje terug ook al op dat tom nooit meer iets post, erg jammer :(

ik krijg nog steeds email van wiispace, we miss you, ja 1x is leuk maar ze blijven aan de gang, dan wordt het heel vervelend:doh:

klaas 924
09/12/2009, 18:02
volgens mij hebben ze wel degelijk de tijd
want ze komen zo af en toe nog wel eens langs ,om op hetforum te kijken
alleen zeggen /schrijven ze niets meer
waarom: ze weten het zelf misschien,maar laten ons in het ongewisse

misschien helpt dit topic wel
want als ze hier langskomen lezen ze dat ze GEMIST worden

-Bassie-
09/12/2009, 18:49
helaas hebben sommige besloten het forum te verlaten door in het verleden gebeurde zaken.

en heeft het geen nut meer om het te lezen.

Space
10/12/2009, 07:54
Ik heb zelf ook wel eens een forum verlaten waar ik jaaaren actief ben geweest. Daarbij heb ik mijn account en alle postings laten verwijderen op mijn verzoek. Klinkt rigoureus, maar de moderatoren konden het goed begrijpen. Het was een opeenstapeling van redenen.

ReMo
10/12/2009, 15:36
Tja, mijn naam is niet genoemd. Kijk iedere dag nog wel even op het forum maar post eigenlijk niets meer. De reden? Heb mijn 924 verkocht en zit nu op het Volvo forum. Merk dat ik het leuk vind regelmatig toch nog even te kijken, maar zonder 924 in mijn bezit, is het bijna zinloos te reageren.

Om mijn account op te heffen is een overweging die ik best lastig vind. Temeer omdat ik hier toch een aantal leuke posts heb staan waar in mijn ogen een ieder iets aan kan hebben. Het heeft toch een bepaalde archief waarde in mijn ogen.

Tja het is soms lastig, keuzes te maken. En missen doe ik mijn 924 nog steeds. Dus misschien in de toekomst?:thumb:

Hendrik
10/12/2009, 15:49
Het is nooit zomaar even te regelen dat als iemand weg wilt accounts verwijderd worden incl. posts. En dat geld dan voor iemand die toch redelijk actief is geweest.
Topics waar in gereageerd is worden dan nutteloos omdat ze niet meer te snappen zijn.

Vandaar dat de meesten de regel hebben dat alles wat word gepost eigendom word van het forum.

Bcreative
10/12/2009, 17:16
Tja, mijn naam is niet genoemd. Kijk iedere dag nog wel even op het forum maar post eigenlijk niets meer. De reden? Heb mijn 924 verkocht en zit nu op het Volvo forum. Merk dat ik het leuk vind regelmatig toch nog even te kijken, maar zonder 924 in mijn bezit, is het bijna zinloos te reageren.

Om mijn account op te heffen is een overweging die ik best lastig vind. Temeer omdat ik hier toch een aantal leuke posts heb staan waar in mijn ogen een ieder iets aan kan hebben. Het heeft toch een bepaalde archief waarde in mijn ogen.

Tja het is soms lastig, keuzes te maken. En missen doe ik mijn 924 nog steeds. Dus misschien in de toekomst?:thumb:

Ja, jammer idd dat je 'm verkocht hebt. Wat rijd je nu eigenlijk (een Volvo)? Ik heb de mijne (m'n eerste, witte) ook jarenlang gemist en heb er uiteindelijk toch maar weer een gekocht. Dus, wie weet!

ReMo
10/12/2009, 18:30
Mijn 924 was op een bepaald moment zo netjes dat ik het zonde vond dat hij altijd buiten moest staan. Dat is voor mij eigenlijk de belangrijkste reden van verkoop.

Overigens heb ik een V70 gekocht van 2000, net het laatste model van de hoekige Volvo. En ik moet zeggen het motor geluid van deze auto is geweldig. (Geeft eigenlijk meer een kik dan de 924).

Oeps, even weer ontopic, ben ik toch weer bezig met posten :redface:

Fantaman
10/12/2009, 18:42
Overigens heb ik een V70 gekocht van 2000, net het laatste model van de hoekige Volvo. En ik moet zeggen het motor geluid van deze auto is geweldig. (Geeft eigenlijk meer een kik dan de 924).

Oeps, even weer ontopic, ben ik toch weer bezig met posten :redface:

5 cilinder:eyebrows: die klinken zo lekker, moet nog een keer in een 924 komen:loco:

was me een beetje ontglipt dat je 924 weg was remo:redface:

M.B.H.
10/12/2009, 18:48
maar toch leuk even wat te horen remo
kijk mischien is het een idee om daar een topic voor te hebben ;-)
in de geest van kun je toch iets posten :-)
B.V. met mij gaat alles goed
en hou jullie in het oog :eyebrows:
en wij kunnen daar een postje weg zetten tot je weer eens langs komt :thumb:

Fantaman
11/12/2009, 17:05
dat vind ik een goed idee martin:thumb: