PDA

Bekijk Volledige Versie : V*lva Romeo verkracht. ROFL



Eric F
13/12/2009, 20:46
Hallo.

Door weinig tijd en veel drukte ben ik niet zo vaak aanwezig maar nu heb ik toch een babbel en ook dringend wat spullen nodig.

Vanavond heb ik een ALFA ROMEO DE SCHROOTBULT OP GEREDEN!!!! ROFL

Een jongeling uit mijn buurt verleent voorrang aan voor mij rijdende automobilist om vervolgens over het lage 924 profieltje heen te kijken en de weg op te draaien, ik pak hem boven op zijn voorwiel en druk zijn hele zooi in elkaar.
De Alfa rijd nooit meer, linker voorwiel zwabbert en staat onderuit, veerpoot krom, binnenwerk inelkaar en vermoedelijk staat zijn rechter voorwiel ook nog onderuit.
Ik moet zeggen, mijn oude duitse lijk heeft best een harde neus, koplampjes klappen nog lekker fris open en dicht, er is nog een nadere schade-inspectie en taxatie nodig maar naar het schijnt geen zware schade aan het grote geheel maar ik ben wel een voorbumper, linker richtingaanwijzer en mistlampje armer.

Heeft deze of gene nog neusdelen voor me op de plank liggen dan houd ik me aanbevolen.

Groet.
Eric

klaas 924
13/12/2009, 20:51
vervelend dat zo een jong over de 924 heen kijkt
gelukkig alleen materiele schade begrijp ik
ik hoop voor je dat de schade meevalt en nog is te herstellen!
succes!

ShroudedVeil
13/12/2009, 20:53
[ame]http://www.924forum.nl/showthread.php?t=6789[/video]

Misschien heb je daar wat aan?

hopelijk je stuurstang nog recht!

Eric F
13/12/2009, 21:00
http://www.924forum.nl/showthread.php?t=6789

Misschien heb je daar wat aan?

hopelijk je stuurstang nog recht!

Mijn auto heeft verder geen mechanische schade alleen de nodige cosmetische, maar gezien de prijs van nieuw zal ik wel met de verzekering in de problemen komen en daarom zal ik zelf maar gebruikte onderdelen naar de carrosserieboer meeleveren, momenteel is het geen weer en en heb geen tijd om er aan te werken.

Groet!
Eric.

Larry
13/12/2009, 21:24
Heb je een taxatierapport? Is een fijne discussiekiller. ;-)Kostte €75 voor periode van 3 jaar en was nodig voor de All-Risk a €190 p.j. Taxatie €5500 +

-Bassie-
13/12/2009, 21:29
waar kan je dit laten doen en waar heb je de 924 dan verzekerd??

Larry
13/12/2009, 21:47
waar kan je dit laten doen en waar heb je de 924 dan verzekerd??
http://www.oldtimertaxatie.eu/

Mijn zomerauto ALFA!!!!! en mijn winterauto 924 zijn verzekerd bij www.adviesverzekerd.nl

M.B.H.
13/12/2009, 22:16
Heeft deze of gene nog neusdelen voor me op de plank liggen dan houd ik me aanbevolen.

ik heb nog wel wat liggen ;-)
en steenwijk is niet zo ver bij jou vandaan :whistle:

Eric F
13/12/2009, 22:25
Graag, gooi aub even je telefoonummer op een pm'tje oid..

Groet.
Eric

Bcreative
14/12/2009, 11:38
Balen, Eric! Maar het is dus toch mooie effe 1-0 voor ons tegen die Italianen!
Zo te horen valt e.e.a. aan jouw auto gelukkig nog te repareren. Toch altijd doodzonde als er weer een 924 minder op de weg is. Dus, succes met de reparaties.

Space
14/12/2009, 12:38
Neusje is vrij stevig ja; heb er laatst mee tegen een paaltje gereden (lage snelheid hoor, maar blijft 1200kg tegen iets wat absoluut niet meegeeft) en alleen de bumpersteunen waren een beetje verbogen zonder kosmetische schade. Succes met het fixen!

Eric F
14/12/2009, 16:05
Balen, Eric! Maar het is dus toch mooie effe 1-0 voor ons tegen die Italianen!



ROFLMAO!!!!!
Italiaan overleden en orgaandonor geworden, heeft Berlusconi nog mazzel gehad met zijn bloedlip en twee gebroken tanden.

Groet.