PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | USA Lights



brecht97
24/01/2013, 17:45
ik zou graag weten hoe je de richting aanwijzers constaat kunt laten branden om het usa lights effect te krijgen?
zou wel mooistaan op een donker grijze 924 *) zoals hier op de foto 9735

Daan_924
24/01/2013, 18:17
Je pinkerrelais overbruggen?
Misschien een domme vraag; maar hoe wil je dan nog jouw richting kunnen aangeven? (of branden usa pinkers altijd, en pinken ze als je je richting wilt aangeven?, is dit trouwens toegelaten?)

brecht97
24/01/2013, 18:27
usa pinkers blijven branden maar als je wil pinken begint gewoon de pinker te pinken naar de kant die ge aangeeft. toegelaten en toegelaten is 2 eh ;)

brecht97
24/01/2013, 18:39
USLights kopen? GRATIS thuisbezorgd (http://www.uslights.nl/index.php)

zou dit iets zijn???

jimfrey944
24/01/2013, 19:30
Waarom zou je dit willen in een Duitse sportwagen
Ik heb hier ook nog wel de bijbehorende bumpers en zij knippers liggen ;)

Zelf zou ik het sterk afraden
De oude bedrading kan niet veel hebben
En daar bij is de stroom kring van de knippers een van de ingewikkeldste schakelingen in je auto
Je krijgt er allen maar problemen van
Veel 924 raken totaallos door verbrande of verklote draad bomen

924turbo2
24/01/2013, 19:55
koop een Golf :7

o.stijn.o
25/01/2013, 13:52
Ik heb deze op mijn porsche zitten. Koop op internet een us module deze steek je tussen je pinkers en standlicht kost normaal iets van een 30 euro is makkelijk te monteren en zit normaal goeie handleiding bij.

brecht97
28/01/2013, 19:15
Waarom zou je dit willen in een Duitse sportwagen
Ik heb hier ook nog wel de bijbehorende bumpers en zij knippers liggen ;)

Zelf zou ik het sterk afraden
De oude bedrading kan niet veel hebben
En daar bij is de stroom kring van de knippers een van de ingewikkeldste schakelingen in je auto
Je krijgt er allen maar problemen van
Veel 924 raken totaallos door verbrande of verklote draad bomen

andere bumpers wil ik er niet op, en ik vind het persoonlijk wel iets hebben.
en de bedrading wordt toch helemaal vervangen.is de bedoeling van dit project.
maar er staat toch nog een donor met de juiste draden dus mischien eerst eens op die uitproberen. *)

Berrychello
23/06/2013, 17:29
Even een tikje omhoog: ik had dit zo gemaakt in mijn Kever. Inderdaad zo'n module gekocht daarvoor. Die zet je simpelweg tussen de bedrading (aftakking van het stadslicht, tussen de draden van de richtingaanwijzer zetten. Elke kant één module). Werkt prima, maar de modules werden zo warm dat de isolatie begon te smelten. Dat vertrouw ik niet helemaal, dus heb ze toen verwijderd.

Zoals op de foto hierboven is er geen aftakking van het stadslicht gemaakt, maar is de draad van het stadslicht losgemaakt en op de module gezet.