PDA

Bekijk Volledige Versie : gespot 924turbo 1 1500euro



m730
16/01/2010, 08:38
gespot op speurders 924 turbo 1 bj 80 zou tech mech goed zijn

te koop naam bakker in lelystad moet je maar even kijken tip wel eerst in rijden
of die goed schakeld en niet te veel lekkage,s heeft en natuurlijk rookvrij
ik durf het niet aan te veel nare financieele ervaringen met mn turbo 2
gr martin

ShroudedVeil
16/01/2010, 10:51
Linkje?!

Rob
16/01/2010, 12:50
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/porswche-924-turbo-2-0-lt-56020791.html?pc=8212vm&r=25&q=924

Zag hem heel toevallig pas staan toen ik er langs reed, staat nu niet meer in de showroom maat aan de weg.
Zag er wel netjes uit van af de weg, de prijs verbaasd mij dan ook enigzins...

Hij staat trouwens bij een garagebedrijf dat in onderhoud en verkoop van klassieke auto's zit.

m730
16/01/2010, 14:04
dat lijkt mij dan ook temooi om waar te zijn
maar wie weet?

toerbo
24/02/2010, 11:28
De advertentie is niet meer te vinden via de bovenstaande link

Bcreative
25/02/2010, 18:38
Zou me ook verbazen als ie niet al verkocht was, voor dat geld! Turbo's verkopen niet zo snel, maar voor zo'n bedrag, kun je er nauwelijks een buil aan vallen.

m730
26/02/2010, 19:31
Zou me ook verbazen als ie niet al verkocht was, voor dat geld! Turbo's verkopen niet zo snel, maar voor zo'n bedrag, kun je er nauwelijks een buil aan vallen.
je kunt er een dikkebult aan vallen als je niks van de auto afweet ben je gauw 4 a5000euro lichter

ShroudedVeil
26/02/2010, 19:49
Inderdaad maar als je van een uitdaging houd en zelf kan sleutelen is het een leuk project.

En een gekeurde turbo kopen kost ook al snel zo'n 6 duizend euro , en dan weet je nog niet eens wat er wel en niet aan kapot aant gaan is..

Zelf koop ik ook nooit auto's die af zijn ( op de Puma na dan ;))

De golf cabrio heeft ondertussen ook al best wat nieuws gehad, waterpomp , koelslangen , radiator , sensoren , vbak , distributsie , en een nieuwe koppakking.

Maar nu is hij wel goed , en voor dat zelfde geld had ik ook een golf kunnen hebben waarbij dit allemaal een paar jaar geleden gedaan was, dus ben je goedkoper uit en heb je een hoop geleerd als leek.

Bcreative
27/02/2010, 14:09
je kunt er een dikkebult aan vallen als je niks van de auto afweet ben je gauw 4 a5000euro lichter

:doh:Ja hehe, als je geen geld hebt voor onderhoud, moet je geen auto kopen. En als je geen geld hebt voor hebt voor reparaties moet je geen oude auto kopen. En, tot slot, als je geen geld hebt voor restauratie, dan moet je niet voor twee kwartjes een oude auto willen kopen. Dat lijkt me vrij duidelijk. Maar ja, helaas begrijpt niet iedereen dat en precies om deze reden zijn er al heel wat 924s naar de sloop gegaan.:Cry:

Frenske
27/02/2010, 15:10
:doh:Ja hehe, als je geen geld hebt voor onderhoud, moet je geen auto kopen. En als je geen geld hebt voor hebt voor reparaties moet je geen oude auto kopen. En, tot slot, als je geen geld hebt voor restauratie, dan moet je niet voor twee kwartjes een oude auto willen kopen. Dat lijkt me vrij duidelijk. Maar ja, helaas begrijpt niet iedereen dat en precies om deze reden zijn er al heel wat 924s naar de sloop gegaan.:Cry:

en juist omdat er zoveel naar de sloop (zijn ge)gaan wordt de 924 zeldzamer en waardevaster .....:whistle:

m730
27/02/2010, 16:04
mijn 924turbo 2 is bijna klaar ben nu bezig de tapeinden te verwijderen om daarna de nieuwe turbo en uitlaatspruitstuk te plaatsen dan is alles vervangen en orgineel en nieuw
ik bedoel
kijk en test eerst goed wat je koopt en bij twijfel nietdoen