PDA

Bekijk Volledige Versie : Claxon & Binnenverlichting



Royyy
28/01/2008, 20:52
Weet iemand wat het probleem kan zijn want mij claxon en binnenverlichting krijgen geen stroom, (ik ben zelf niet zo goed met stroom)

Alle zekeringen zijn goed!

Tom
28/01/2008, 21:03
Zijn de portierschakelaars van de binnenverlichting in orde? Die geven nog wel eens de geest.

Wat de claxon betreft: bij mijn auto is er een draad buitenom gelegd om een defect contact in de relaisplaat te omzeilen. Dat de zekeringen in orde zijn, zegt niet alles bij deze auto's... dan kan ook het relais van de claxon nog defect zijn, was bij mij ook het geval.

jimfrey944
29/01/2008, 14:45
ik zou voor de horn ook eerst het relais bekijken
ook kan het zijn dat je geen aarding heb op je stuur
midden van je stuur er af trekken en even met een geaarde draad de kopere contacten aanraken
als het nu wel werkt zit het in de aarding (onder de auto van de voor as naar het stuurhuis zit een draad schoon maken of vervangen
voor wat betreft binnen verlichting haal eerst het armaturtje eens uit het dak schoon maken en even meten of je 12 v heb zo niet licht het tussen de zekering en de lamp en of de lamp het uberhoud wel doet zo wel is het een aardings probleem wat je oplost bij de schakelaars in de deur
meestal is het het armaturtje erg vervuild