PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorstelrondje



jakkie
19/01/2010, 14:02
hallo 924 fans. sinds kort heb ik mijn jongensdroom kunnen verwerzenlijken in de vorm van een Porsche 924 uit 1979. technisch en motorische is de auto in redelijke staat alleen de carroserie en het interieur heeft aandacht nodig. Het interieur heb ik bijna klaar (nieuwe portierbekleding, middenconsole en schakelaars) maar de carroserie moet ik nog aan beginnen. De vorige eigenaar is een echte prutser geweest. Dit bleek uit de manier waarop de electronica is aangesloten. Alles zit met speakerkabel aangesloten en is dus een drama cq. uitdaging om weer goed te krijgen.
Ik zal zsm. foto's proberen te plaatsen zodat jullie een indruk krijgen van mijn Projectje.
Ik hoop jullie zsm een te kunnen ontmoeten op een meeting ofzo.
Groeten,
Jaco

captainfrasca
19/01/2010, 14:06
Van harte welkom Jaco!!!

-cees-
19/01/2010, 14:12
:welcome:
Altijd leuk, nog een 924 liefhebber hier in de regio.

Veel plezier en succes met je 924.

O ja, foto's zijn altijd welkom. ;-)

Frenske
19/01/2010, 14:44
Welkom bij de 924 malloten :thumb:

ennuhhh, succes met de dradenspaghetti!!:Cry:

M.B.H.
19/01/2010, 17:37
Welkom hier en veel plezier Jaco :-)
bij het leukste 924 Forum van nederland en Omstreken :-)

ShroudedVeil
19/01/2010, 17:48
Welkom!

klaas 924
19/01/2010, 18:25
welkom bij deze gezellige 924 liefhebbers forum

en ook via het forum kun je allerlei accessoires kopen van
mede forummers!!

Frenske
19/01/2010, 18:27
hallo 924 fans. sinds kort heb ik mijn jongensdroom kunnen verwerzenlijken in de vorm van een Porsche 924 uit 1979. technisch en motorische is de auto in redelijke staat alleen de carroserie en het interieur heeft aandacht nodig. Het interieur heb ik bijna klaar (nieuwe portierbekleding, middenconsole en schakelaars) maar de carroserie moet ik nog aan beginnen. De vorige eigenaar is een echte prutser geweest. Dit bleek uit de manier waarop de electronica is aangesloten. Alles zit met speakerkabel aangesloten en is dus een drama cq. uitdaging om weer goed te krijgen.
Ik zal zsm. foto's proberen te plaatsen zodat jullie een indruk krijgen van mijn Projectje.
Ik hoop jullie zsm een te kunnen ontmoeten op een meeting ofzo.
Groeten,
Jaco

maarruhh, ik hoop toch zeker dat je de enige juiste kleur uitgezocht hebt? Kan toch enkel ne W I T T E zijn? :whistle:

LWB
19/01/2010, 18:55
Hey Jaco,welkom hier en veel plezier van/met de 924!

pitjepeter
19/01/2010, 23:38
maarruhh, ik hoop toch zeker dat je de enige juiste kleur uitgezocht hebt? Kan toch enkel ne W I T T E zijn? :whistle:

Welkom Jaco !

En, vertel...
Is 't ne WITTE ????
:rofl:

Grtz.

Peter

jakkie
20/01/2010, 11:36
Ik moet jullie teleurstellen het is GEEN witte maar een petrol Blue.. iemand nog suggesties waar ik lak vandaan kan halen. De vorige eigenaar heeft volgens mij met een schuurspons de auto proberen te poetsen haha.

Peter
20/01/2010, 12:48
Veel succes met je project en welkom .

pitjepeter
20/01/2010, 15:58
Ben wel benieuwd naar je foto's! :photo:
't Zal ook wel een mooi kleurtje wezen zeker? :peace:
@Frenske: Niet iedereen kan zo ne mooie zeldzame/begeringswaardige WITTE hebben hé :p

Grtz.

Peter

Frenske
20/01/2010, 16:20
Ben wel benieuwd naar je foto's! :photo:
't Zal ook wel een mooi kleurtje wezen zeker? :peace:
@Frenske: Niet iedereen kan zo ne mooie zeldzame/begeringswaardige WITTE hebben hé :p

Grtz.

Peter

maarruhh, als ik mijn petrolblue 924 toch moest spuiten, tja je mag de kleur invullen :flame::flame::flame:

-cees-
20/01/2010, 16:41
Ik moet jullie teleurstellen het is GEEN witte maar een petrol Blue.. iemand nog suggesties waar ik lak vandaan kan halen. De vorige eigenaar heeft volgens mij met een schuurspons de auto proberen te poetsen haha.

Het hangt er ook vanaf wat je zoekt natuurlijk, maar als je een originele kleur wil of je eigen kleur na wil laten maken dan denk ik dat TAB in Tiel je wel moet kunnen helpen.

klaas 924
20/01/2010, 18:45
Ben wel benieuwd naar je foto's! :photo:
't Zal ook wel een mooi kleurtje wezen zeker? :peace:
@Frenske: Niet iedereen kan zo ne mooie zeldzame/begeringswaardige WITTE hebben hé :p

Grtz.

Peter

dat moet ook niet :laugh:
als er te veel WITTE 924 komen
zijn die van ons niet de mooiste:bump2:

Bcreative
20/01/2010, 20:12
Welkom Jaco! Petrol blue is een supermooie kleur! Tja, 't is geen Indisch Rot natuurlijk, maar helemaal niet verkeerd!;-)
Ben erg benieuwd naar de foto's! Veel succes met de klussen en wie weet tot ziens op een meeting.

jakkie
21/01/2010, 15:50
wat is dat toch met de kleur Wit?? is mij altijd verteld: met een witte blijf je zitten. Maar misschien is dat juist wel jullie bedoeling hahaha :o

klaas 924
21/01/2010, 16:00
wat is dat toch met de kleur Wit?? is mij altijd verteld: met een witte blijf je zitten. Maar misschien is dat juist wel jullie bedoeling hahaha :o

een aantal van ons (waaronder ikzelf)vinden een WITTE het mooist
maar als ik rondkijk vind ik wel meerdere kleuren mooi voor een 924
en ja wij willen eigenlijk met die oude witte blijven zitten!

pitjepeter
21/01/2010, 23:54
Kijk hier maar eens:

http://www.bright.nl/witte-auto-maakt-comeback
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgeconomie/4598598/Witte-auto-helemaal-terug.ece
http://www.carwoman.nl/2006/10/26/wat-kleuren-vertellen/

En ja, met onze witte blijven we graag nog jaren zitten (maar vooral rijden...)

Maar om heel eerlijk te zijn ik heb nog maar zelden een lelijke 924 gezien! Er zijn idd. meerdere prachtige kleuren voor een wagen.

Laat ons een geintje :p

Grtz.

Peter