PDA

Bekijk Volledige Versie : Ff voorstellen



MARC
23/01/2010, 14:00
HEY IK BEN MARC HEB EEN PORSCHE 924 BJ 1980 EN BEN OPZOEK NAAR REVISIE SETJES WAT MAAR MET DE WAGEN HEEFT TE MAKEN MESNE DIE TIPS HEBEEN VOOR IN BELGIE LAAT MAAR HOREN OF VIA INTERNET IN NEDERLAND TE BESTELLEN GEEF MAAR EEN SEINTJE GRTZ MARC :thumb:

captainfrasca
23/01/2010, 14:02
Hallo,

Ten eerste van harte welkom...
Je had per ongeluk dubbel-gepost, dat heb ik even voor je aangepast.
Ook het verzoek om niet met Caps-lock aan berichten te plaatsen, dat leest namelijk niet prettig...;-)

Veel plezier hier...

-Bassie-
23/01/2010, 14:03
je woont in belgie maar dan hoef je nog niet te SCHREEUWEN om je verstaanbaar te maken:heh:

en verder stel je even voor ;)

BC911
23/01/2010, 14:10
Ja die Belgen toch hé ;-). Welkom landgenoot. Zou inderdaad leuk zijn iets meer informatie over je wagen en jezelf te posten. Welke kleur? Daily driver? Van waar ben je afkomstig? Denk wel dat er iemand je hier gaat kunnen helpen, maar wat bedoel je juist met revisiesetje? Af en toe een leesteken plaatsen maakt het ook iets eenvoudiger om te lezen ...

Succes met je wagen.

klaas 924
23/01/2010, 14:22
welkom marc:thumb:
zeker willen we meer weten over jouw
maar zeker ook van je auto
(en foto,s zijn welkom)

Frenske
23/01/2010, 14:53
Welkom bij de 924 malloten :thumb:

ennuhhh, je bent gelijk mensen met een GSM, ze denken dat als ze naar ver bellen ook veel harder moeten praten ... :heh: en wat voor revisiesetjes zoek je?

dopre
23/01/2010, 15:48
Dag Marc,

Ook welkom van een landgenoot.
zeg het maar in het "nederlands", zo begrijpen we je allemaal.
Wat heb je ? Wat zoek je ?

groeten dopre

Bcreative
23/01/2010, 18:09
Marc, welkom hier! Ben ook wel benieuwd naar je verhaal. Hoe lang heb je 'm? Wat heb je al gedaan en wat ga je er nog aan doen? Etc.. En natuurlijk even wat foto's doen!:-)

pitjepeter
23/01/2010, 18:51
Hallo Marc, welkom landgenoot.
Als je 't niet echt handig bent met de computer of niet gewoon bent om op dit soort forums te reageren; dan hebben we daar zeker alle begrip voor hoor!
Maar je zou er goed aan doen om jezelf en je auto eventjes wat uitgebreider voor te stellen. :euh

Grtz.

Peter

Peter
23/01/2010, 22:39
Hallo Marc, welkom landgenoot.
Als je 't niet echt handig bent met de computer of niet gewoon bent om op dit soort forums te reageren; dan hebben we daar zeker alle begrip voor hoor!
Maar je zou er goed aan doen om jezelf en je auto eventjes wat uitgebreider voor te stellen. :euh

Grtz.

Peter
Welkom , ook vanuit België .
Wat zijn de Belgen hier toch talrijk vertegenwoordigd .
Voor de rest kan ik alleen maar beamen wat Peter hierboven zegt .

Goeten ,

Peter

LWB
24/01/2010, 08:45
Welkom hier!

M.B.H.
24/01/2010, 13:39
Welkom Marc,:-)
Willen we meer weten over jouw ????JA NATUURLIJK
maar zeker ook van je auto :eyebrows::eyebrows:
(en foto,s zijn welkom) :whistle:
En onderdelen,
ik zou zeggen lees eens wat in het rond op het Forum
O ja Vragen kan altijd Natuurlijk
Veel Plezier hier :thumb: