924 1983 | Relais en zekereringen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harold112
    924 Wannabe
    • Nov 2011
    • 22

    924 1983 | Relais en zekereringen.

    Beste allemaal,

    Ik heb laatste tijd met dit koude weer problemen met starten, het ligt niet aan de startmotor die draait gewoon maar het ligt volgens de anwb aan het Hoofdrelais, de brandstofpomp pompt niet als het concact aan staat en verder vonken de bougies niet. Weet iemand of het hoofdrelais bestaat en waar ik die kan vinden zodat ik hem kan vervangen. Of is het misschien toch wat anders.

    Alvast bedankt !
  • harold112
    924 Wannabe
    • Nov 2011
    • 22

    #2
    Re: 924 1983 | Relais en zekereringen.

    Oh en wel handig om erbij te zeggen er zijn twee zekering panelen 1 onder het relais paneel en 1 op zijn kop erboven. Nou missen er aan de zekering boven wat zekeringen en is er 1 doorgebrand.

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3525

      #3
      Re: 924 1983 | Relais en zekereringen.

      Als er één van de zekeringen in het kastje bovenin stuk is, dan durf ik je wel te zeggen dat die van de brandstofpomp is. Is het een rode zekering?

      Tevens zit het bovenste kastje niet volledig gevuld met zekeringen, dat er wat missen kan dus wel kloppen..
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • harry
        924 Gek
        • May 2008
        • 1287

        #4
        Re: 924 1983 | Relais en zekereringen.

        Het kleine zekering paneeltje zekering 2 en 3 doorverbinden en de pomp moet lopen.
        Ander kijken even op mijn project staat een fotootje van de doorverbinding. suc6

        Mvg, Harry 924 1983


        You know the Germans always make good stuff
        7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

        Comment

        Working...
        X