PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwitserland uitvoering



LWB
13/02/2010, 15:00
Moet toch wel een van de meest bijzondere uitvoeringen van de 924 zijn.

LeMans uitvoering voor Zwitserland (heeft eigenlijk geen LeMans tekst op zijkant spatschermen,volgens mij deze wel)
30 stuks van gemaakt?



klikken (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=126891011&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1)

LWB
13/02/2010, 16:36
zwitserland uitvoering schijnt na 1980 gebouw te zijn. Moet dus wel een standaard Lemans zijn. blijft een fraaie auto...

pitjepeter
14/02/2010, 00:01
Ook bij deze Lemans zie ik die kleine spatlappen om hem mooi wit te houden achteraan. Ik denk eraan om er die bij mijne witten ook op te zetten. Maar hoe worden die vast gemaakt ? Als er gaten moeten geboord worden haak ik af denk ik...:hurt:
En dit plaatje klopt wel helemaal met wat ik graag zou willen bereiken: want die "4-gaats turbo-look velgen":whoo: staan ook op mijn verlanglijstje!

Grtz
Peter

pitjepeter
14/02/2010, 00:05
Effe ter verduidelijking van mijn verlanglijstje hierboven.
Grtz.
Peter

dopre
14/02/2010, 08:30
Deze zijn idd met bouten bevestigd in de carrosserie. Probleem is dat de meeste bouten doorgeroest zijn. ( de bouten zijn in het rubber gegoten ) en ik heb begrepen dat het ook mogelijk moet zijn deze te kleven met een soort montagekit.
Moet mij hier ook verder voor informeren.
Bij mij zijn de gaten reeds aanwezig dus zou ik liever goede spatlappen met bouten monteren en bijkomend afdichten zodat er geen vuil kan tussenkomen.

gr Dopre

jimfrey944
14/02/2010, 12:29
de spatlappen komen van de turbo 1
daar na zijn ze als optie ook leverbaar geweest op de 924
bijna voor alle 924 orginel een optie
niets om je voor te schamen gewoon gaatjes boren en er op schroeven