PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook maar even voorstellen



Jayke
23/02/2010, 15:12
Hey allemaal!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Jayke Meijer, 18 jaar, kom uit omgeving Amsterdam, studeer Informatica bij de Universiteit van Amsterdam, en het meest belangrijke voor dit forum:

Ik heb een 924 gekocht:D Tenminste, een mondelinge overeenkomst en een aanbetaling gedaan. Eerst nog even een weekje op wintersport, dan wordt de auto ook APK gekeurd, en als ik dan terug kom kan ik hem meteen ophalen:D

Ook al ben ik nieuw hier, de auto is dat niet, het is namelijk de groene 924 van Ouke, die hier een jaartje geleden vrij actief was op het forum.

De auto is in behoorlijk goede staat, en er zijn alleen een paar kleine dingetjes waar wat aan moet gebeuren:
-De achterklep lekt een beetje in de hoek, maar daar staat genoeg over op dit forum, dus dat moet wel op te lossen zijn
-Het targadakje lekt een heel klein beetje in de linkerachterhoek, maar gezien de hoeveelheid zal dat ook niet zo lastig zijn.
-De bekleding van de bijrijdersstoel is gescheurd, maar dat is een bekend probleem
-En ook dat andere bekende probleem, de scheuren in het dashboard, heeft de auto genoeg. Daar ga ik misschien zo'n opzetstuk overheen plakken, afhankelijk van hoeveel het me stoort
-En als laatste zit er een auto blaupunkt cassette speler in, en ik, als hobby-dj en gadgetfanaat wil toch wel een wat leuker setje erin(sorry, ik weet dat het niet is zoals het hoort hier). Ik zal er natuurlijk wel op letten dat het bij de stijl van de auto blijft passen, en ik zal ook absoluut de oude radio blijven bewaren, zodat het altijd weer terug te draaien is.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik kijk er erg naar uit om actief met de auto én het forum bezig te zijn:D

Jayke

-cees-
23/02/2010, 15:19
Welkom hier op dit gezellige en leerzame forum.
Veel rij en sleutel plezier met je 924.

(stille hint) Foto's zijn we gek op hier. :eyebrows:

Frenske
23/02/2010, 15:24
Welkom bij de 924 malloten ....:thumb:

ennuhhh fotokes zijn zeeeeer welkom :shocked:

klaas 924
23/02/2010, 16:09
welkom hier!:thumb:
en mooi dat de auto in de groep blijft!!8-)

LWB
23/02/2010, 17:09
Hey,welkom hier en alvast veel plezier van de auto!

Peter
23/02/2010, 17:38
Welkom hier en veel sleutelplezier .
En moet het nog gezegd worden , tegen foto's hebben we niets .

-Bassie-
23/02/2010, 17:50
welkom op het forum.

hier het topic van ouke:

[ame]http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=1847[/video]

M.B.H.
23/02/2010, 18:18
Welkom hier op dit gezellige en leerzame forum.:-)
Veel rij en sleutel plezier met je 924.
en zo je ziet we copieeren echt alles hier ( bedankt Cees ):-)

Jayke
23/02/2010, 18:29
Bedankt voor alle welkomstwoorden:) Zelf foto's maken gaat pas lukken als ik de auto heb, dus dat duurt nog wel een week of twee... maar voor foto's kan ik wel doorverwijzen naar het topic (http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=1845&highlight=ouke)van Ouke van toen hij net de auto had gekocht. Geeft in ieder geval een algemene indruk van het uiterlijk van de auto. Uiteraard heeft Ouke er in de loop van tijd wel wat aan opgeknapt

-cees-
23/02/2010, 18:49
Welkom hier op dit gezellige en leerzame forum.:-)
Veel rij en sleutel plezier met je 924.
en zo je ziet we copieeren echt alles hier ( bedankt Cees ):-)

:euh Wat moet ik hier nu weer van denken, mijn tekst word gewoon gejat! :shocked::p

Frenske
23/02/2010, 18:56
is plagiaat niet strafbaar? Ik weet wel een strafmaat voor deze ...... :whistle:

dopre
23/02/2010, 19:56
Mooie wagen, draag er zorg voor en welkom op het forum

gr. dopre

pitjepeter
23/02/2010, 23:24
Welkom Jayke!
Weer een jonge frisse wind door het forum.
Zo blijf ik me ook jong voelen :bedankt

Grtz.
Peter

Jayke
08/03/2010, 21:17
Zo, de 924 staat nu bij mij thuis:D Net even een stuk gereden, geweldig! Ik zal morgen even wat foto's maken.

Even een vraagje, de ruitenwissersproeiers doen het niet. Ik heb er nog niet verder naar gekeken, maar aangezien ik wel het pompje hoor werken, denk ik dat of de vloeistof op is, of de openingetjes verstopt zitten. Nu een hele erge beginnersvraag: Is het reservoir linksvoor (als je aan de neus van de auto staat) voor die vloeistof? Ik vraag het eerst maar even, voordat ik dingen ga open draaien die niet open moeten:P

ShroudedVeil
08/03/2010, 21:21
Inderdaad dat is um met dat blauwe dopje erop ( als ik het goed heb , daarnaast zit je koplampmotor

Beter vragen dan dat het verkeerd gaat! :-)

Jayke
08/03/2010, 21:22
Oke dankjewel, ga ik morgen even kijken of daar nog wat in zit. Zo niet, is het probleem gevonden en makkelijk opgelost:P

ShroudedVeil
08/03/2010, 21:25
Inderdaad , en als er nog wel wat inzit, en genoeg, dan even met een naaltje de gaatjes doorprikken, doet hij het dan , prima!

Staan ze de verkeerde kant op gericht ?

Dan even een paperclip buigen en zo je kopjes afstellen door te bewegen van links/rechts

Jayke
09/03/2010, 15:37
Zo, foto's:
3797
3798
3799
3800
Ik zal hem van het weekend eens even gaan poetsen, is wel nodig denk ik:P

Wat betreft de sproeiers: Er zat nog genoeg ruitenwisservloeistof in, dus heb de gaatjes doorgeprikt, nu blaast ie eerst een zooi belletjes, en als ik dan nog een keer laat sproeien komt het er wel uit. Ik zit te denken aan lucht in het slangetje, maar hoe krijg ik dat er uit? Gewoon een tijdje laten pompen?

ShroudedVeil
09/03/2010, 16:01
Inderdaad, zal die wel een tijdje niet gebruikt zijn, zal wel wat vuil inzitten

mooi interieur heb je!

-cees-
09/03/2010, 16:06
Ziet er goed uit, mooie kleur ook. :thumb:

klaas 924
09/03/2010, 17:20
op de eerste 2 foto,s lijkt hij groen
op de andere foto,s lijkt hij blauw

WAT IS HET NOU????

maar groen of blauw het ziet er goed uit:thumb:

George
09/03/2010, 17:49
Die kleur lijkt wel op die van mijn Porsche.
Petrol Bleu.

Ene keer lijkt ie meer blauw en dan weer groen.


George

-Bassie-
09/03/2010, 17:55
even een terug slag klepje in je druk leiding zetten.

zijn gewoon te koop bij een auto materialen handel.

ik heb er 1 van een volvo op was iets van 4 euro.