PDA

Bekijk Volledige Versie : Koplamp richten



seventysix924
22/04/2013, 20:06
Vanavond een paar uurtjes bezig geweest om de linker koplamp netjes in positie te krijgen. Uitdeuken is een vak apart! Mijn 924 heeft op de neus een tikje van links gehad. Dat is vluchtig hersteld door de vorige eigenaar, maar niet echt netjes. Gelukkig valt de schade mee, ik zet nu de puntjes op de i, voordat de auto naar de spuiter gaat. Maar lastig is het wel, om alle naden enigszins gelijk te krijgen. Ik ben er tijdens het werken in ieder geval achter gekomen dat het linker spatbord dat na de schade is gemonteerd niet origineel is. Het is aan de voorkant anders van lijn dat het rechter voorscherm en sluit daardoor niet mooi aan op de rest van de neus. Heeft dus niets met die schade te maken, het is, denk ik, een imitatiescherm. Waar zou ik een vw/audi-merklogo moeten kunnen vinden op dit onderdeel? Hoe dan ook, er moet een origineel linker voorscherm komen, bij voorkeur in de kleur Marsrot. Iemand eentje liggen?
Wat opvalt is hoe gaaf het plaatwerk is binnen in de wielkast. Beetje oppervlakteroest, dat wordt natuurlijk meteen behandeld. Het andere voorscherm zal ik ook nog demonteren, inclusief de voorbumper en de tussenplaat onder de bumper. Die is zwart, maar hoort ook in carrosseriekleur. Ik laat 'm eerst stralen.
De stoelen krijgen nieuwe bekleding (ruitjesstof!) en het (niet voor dit bouwjaar, maar wel originele) met leer beklede stuur laat ik misschien van rode stiksels voorzien. Staat wel leuk bij de rode koets.

M.B.H.
22/04/2013, 21:53
Merkteken staat er niet op
ik heb wel linker schermen liggen maar geen rooie verder zit er een richtingaanwijzer in het scherm en een antenne gat ??