PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Porsche 924 / 944 cabrio | bieden



mputtenaar
24/04/2013, 12:38
Wat bied je te koop aan:

Porsche 924 / 944 cabrio


Vraagprijs: bieden

Lokatie: Schagen


Omschrijving:

Beste forumleden,
Na lang wikken en wegen bied ik met pijn in mijn hart, mijn Porsche 924 cabrio te koop aan.
Reden: ik wil me concentreren op mijn andere klassieker en daardoor staat deze bij mij onnodig stil. Hij verdient een nieuwe liefhebber.

Het is een hele bijzondere uitvoering, heel zeldzaam in Nederland en waarschijnlijk ook in Europa.

Op kenteken is het een 924, 2.0 ltr., 1981, maar hij heeft qua ombouw de looks van een 944 gekregen. Er is in het verleden een cabrio van gemaakt. Dus richting zomer is dat heerlijk. De auto is in zeer goede staat, technisch en qua lak. Is altijd goed onderhouden. Heeft bij mij ook altijd binnen gestaan. Er zitten hele mooi 911 velgen onder en mooie sportbanden.

Ik ben nog aan het nadenken wat ik er voor wil hebben, want hij is me dierbaar en er is veel geld ingegaan om hem in deze staat te krijgen. Ik draag hem graag over aan een echte liefhebber, dus dan komen we er wel uit qua prijs verwacht ik.
Als er liefhebbers zijn, bericht dan even en dan geef ik graag uitgebreidde informatie en foto's. Zie trouwens mijn fotoboek, want dat is hem.

Dit mag via het forum, maar anders via mijn mail. m.puttenaar@live.nl

Groet
Martijn