PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen



forsthaus
06/03/2010, 13:20
Hallo allemaal,

Ik ben Rob, sedert 2003 woonachtig in het kleine dorpje Frasselt zo'n 17 km over de Nederlands/Duitse grens nabij Nijmegen.
Ruim een jaar geleden heb ik van een collega een 924 (bj. 1977) gekocht, die de auto al 9 jaar in een grote loods/schuur bij zijn woning had staan met het idee er ooit aan te beginnen om hem op te knappen. Als gevolg van zijn scheiding moest hij zijn huis verkopen en moest de Porsche ook weg. Ik heb de wagen voor een luttel bedrag kunnen overnemen. Plezierige bijkomstigheid voor mij was, dat de auto Duitse papieren had en in de auto lag ook nog het boek Owners Workshop Manual van Hayes. (ik was overigens altijd al van plan om eens een oude auto op te knappen)
Nu ben ik altijd wel geinteresseerd geweest in auto's (en de techniek daarin)en was overigens altijd al van plan om eens een oude auto op te knappen, maar ben nooit echt zelf actief aan het sleutelen geweest. Dat gaat echter nu veranderen. Gelet op mijn leeftijd (60 jr) werk ik inmiddels een dag in de week minder en over 1,5 jaar hoop ik met prepensioen te gaan. Dus ruim tijd eens wat anders te doen. Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat en wat er wel of niet moet gebeuren (wellicht geheel strippen en opnieuw opbouwen). Ik bezig dan maar het moto: nooit te oud om te leren. Met het oog op het bezit van de auto heb ik eerst maar een garage bij mijn huis gebouwd.
Ik wens mijzelf veel succes toe en hoop op dit forum waardevolle informatie te vinden.

groet,
Rob.

Frenske
06/03/2010, 14:09
Welkom bij de 924 malloten! :thumb:

Naar ik verwacht heb je een WITTE 924 :whistle: en zul je heel snel fotokes plaatsen :shocked:

klaas 924
06/03/2010, 14:28
Rob ook ik wens je heeel veel succes toe
en natuurlijk heeel veel PLEZIER aan je auto en dit FORUM

LWB
06/03/2010, 16:23
hey rob,welkom hier en veel plezier van de nieuwe hobby!

Piet
06/03/2010, 16:54
Hallo rob van harte welkom en geniet van het rijden en sleutelen het is bijde leuk om te doen.
groetjes Piet en Caroliine.

captainfrasca
06/03/2010, 17:34
Welkom Rob!!

BC911
06/03/2010, 18:56
Hallo Rob, welkom hier. En even eerst een garage bouwen, dat is een mooi begin ;-). Wou dat ik ook even wat garages kon bijbouwen voor het stallen van wagens, maar dat is een klein beetje moelijk met een rijhuis ... :loco:

pitjepeter
06/03/2010, 19:30
Hoi Rob, welkom hier :welcome:
Ook ik wens je heel veel succes met je project én veel plezier op dit forum. Als je geduldig bent kan je al veel opsteken door gewoon alles te lezen. Als je direct antwoord wil, vraag hier maar: er weet wel altijd iemand raad.
Het is altijd leuk als je de vorderingen op foto vastlegt.
Het is nog leuker als je de foto's dan op dit forum zet!

:eek: Ik bouwde mijn garage voor de volvo, komt er ineens die 924 uit de lucht vallen = garage weer te klein :brick:

Grtz.
Peter

-cees-
06/03/2010, 20:00
:welcome:

Veel plezier hier en met je 924.

enne... :photo: ;-)

Peter
07/03/2010, 07:33
Welkom en veel succes .

ShroudedVeil
07/03/2010, 08:10
Welkom en veel plezier met je 924

dopre
07/03/2010, 19:08
Ook van mij welkom en veel succes.
Heb je iets meer info over de wagen ? Bouwjaar ? Kleur ? ....?