PDA

Bekijk Volledige Versie : Historisch weekend te Den Helder (29 Juni)



FROST
04/02/2008, 12:44
Hallo liever 924/944 liefhebbers!

Aangezien onze eerste meeting een succes geworden is wilde ik ook wel eens wat gaan organiseren; naja, eigenlijk is het de 2de keer dat ik het al wilde organiseren. De eerste oproep heb ik gedaan op het porscheforum.nl maar toen was er absoluut geen animo voor. Misschien ook wel vanwege de afstand; den helder is echt het einde van de wereld :mrgreen:

Toch jammer want een keer in het jaar hebben we wel een grappig historisch evenement: het Historische weekend. Voor de 11e of 12e keer word dit al gehouden, compleet met oude schepen, motoren, legervoertuigen, oude personenwagens en trucks. Het valt ook samen met het jazzweekend. Dat is de stad open en word er overal goede ouderwetse muziek gedraaid.

Na mijn idee ben ik naar het bestuur van het His. weekend gestapt om te vragen of er misschien plaats was voor 20 verschillende types Porsche. Ik heb daar toen een goedkeuring voor gekregen, maar ja..toen ik die meneer moest vertellen dat niemand wilde; je kunt het je wel voorstellen :( Vandaar dat ik eigenlijk ook een beetje beu ben van dat Porscheforum. Hun evenementen en ritten worden altijd druk bezocht en als een nieuw member of in dit geval een 924 member iets organiseert dan komt er niemand!

Vandaar dat ik hier poging nummer 2 waag.

1) (misschien) parkeren op het terrein van His.weekend - misschien naast de VW keverclub :)
2) In de middag een kleine rit door de noordkop ( Hoorn, Alkmaar, Petten, Enkhuizen etc )
3) Ergens na afloop gaan wokken (ford Kijkduin)

dit is overigens de site: helaas nog niet helemaal up to date maar dat komt wel weer na maart, ze zijn nu nog druk bezig met vergaderen
http://www.historischweekend.nl/

Rene van de 924 vriendenkring is hier ook aanwezig met zijn oude camper. *hint*

hammer_rites
04/02/2008, 21:06
Als ik zo even op de historisch-weekend-website rondblader, lijkt het me dat de 924 veel te modern is!

Ziet er wel uit als een leuk uitje...

Tom
04/02/2008, 21:18
Het staat in de agenda, maar wel met potlood. Voorzover ik kan zien, wordt dat een drukke tijd...