PDA

Bekijk Volledige Versie : injectieleidingen



Theyes
25/03/2010, 12:35
Beste liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een set complete injectieleidingen. (de acht leidingen van de brandstofverdeler naar de injectoren)
Ik heb de rubber/plastic drukleidingen van de metalen leidingen afgehaald, maar helaas zijn deze drukleidingen niet los te verkrijgen. Misschien dat jullie nog een andere (veilige) manier weten om de rubber/plastic drukleidingen na te maken en te klemmen op de metalen leidingen?
Anders zou ik graag een set van iemand willen overnemen.

Hartelijk dank alvast,
Thijs

M.B.H.
25/03/2010, 12:52
Beste liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een set complete injectieleidingen. (de acht leidingen van de brandstofverdeler naar de injectoren)
Ik heb de rubber/plastic drukleidingen van de metalen leidingen afgehaald, maar helaas zijn deze drukleidingen niet los te verkrijgen. Misschien dat jullie nog een andere (veilige) manier weten om de rubber/plastic drukleidingen na te maken en te klemmen op de metalen leidingen?
Anders zou ik graag een set van iemand willen overnemen.

Hartelijk dank alvast,
Thijs

Ik heb wel een set liggen, maar daar is de rubber besherming wel van geschuurd:whistle: verder is de set wel goed Geef maar een PM wat het je waard is8-)

joeyw91
06/04/2010, 19:36
ik heb nog wel gereviceert blok compleet van een 924 , 400€ en nog veel meer voor weinig