PDA

Bekijk Volledige Versie : koegelwiek



koegelwiek
04/04/2010, 14:33
Hallo
Hier een berichtje van het mooie eiland Terschelling.
Ben de laatste tijd bezoeker van 924forum. Wat is dit een pracht. Al vele tips bekeken. Prachtig.
Ongeveer 1,5 jaar terug ben ik verliefd geworden op het automerk Porsche en dan met name de 924, bj 1978. En kennis van mij zou de auto naar de sloop brengen.
Gelukkig kon ik hem tegenhouden en vanaf dat moment ben ik druk aan het sleutelen gegaan. Alles van de auto afgehaald, behalve het dashboard met bedrading.
Vele nieuwe onderdelen gekocht en zelf ook veel onderhoud verricht. Leuk werk. Je ziet de auto weer tot leven komen, echt kicken.
Ben nu inmiddels zover dat de "bijna" alles er weer op zit, de motor liep vorige week als een zonnetje. Zou volgende week beginnen met schuren e.d. om de auto te laten spuiten.
Maar........gister niet meer. Heel vreemd. De meters erbij gehaald en meten, meten, meten.
Wat nu zo vreemd is, tenminste dat vind ik, dat er op de draden van de bobine 6,5 volstaat. Maar als ik de draden eraf haal en dan heb ik het over die groen/witte draad dan staat er in eens 12 volt op en sluit ik ze weer aan op de bobine staat er weer 6,5 op.
Heeft iemand van jullie een idee? Dit probleem is helaas niet alles maar dat komt nog wel, ha ha.

Topic over de storing hier: [ame]http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=10046[/video]

-cees-
05/04/2010, 14:11
:welcome:

Veel plezier en succes met je 924 en laat de foto's van het project maar komen.

Is 't trouwens een USA uitvoering?

LWB
05/04/2010, 15:11
welkom hier en veel plezier van de auto!

pitjepeter
05/04/2010, 23:23
Welkom!
En bedankt dat je der weer eentje van de sloop gered hebt!

Grtz.
Peter

M.B.H.
05/04/2010, 23:25
welkom hier en veel 924 plezier ;-)gewenst