PDA

Bekijk Volledige Versie : [Voorstellen] VCR



VCR
22/08/2013, 22:42
Stel je voor
Goedendag allemaal

Als nieuw lid zal ik me ook even voorstellen

Mijn naam is Arnoud van der Aart , ben 41 jaar en al 7 jaar gelukkig getrouwd met mijn vrouw Joanna
Ik woon in het Rustige Rijssen , Overijssel
Op ander Fora gebruik ik de naam Diplomanta

Al vele jaren hou ik mij bezig met auto's in allerlei vormen en maten .
De hoofdmoot heeft toch wel bestaan uit Opel Manta's

Mijn professionele loopbaan is niet altijd van een leien dakje gegaan , maar doorgaans werkte ik als vrachtwagenchauffeur.
3 jaar terug is bij mij vastgesteld dat ik licht autistisch ben (syndroom van Asperger), en dit heeft een hoop zaken verbeterd , dan wel duidelijk gemaakt.

na in de WAO te zijn beland , kwam ik via de re-integratie te werken bij een restauratiebedrijf , mede door mijn passie voor oude auto's

Met behulp van het UWV ben ik vorig jaar gestart met een eigen restauratie-bedrijf, genaamd Vintage Car Restorations .
hier komt dus ook mijn schermnaam vandaan

Helaas kwam er in augustus vorig jaar al een kink in de kabel , en moest ik onder het mes voor een dubbele bypass aan het hart.8)7
Nu ben ik voor 80% weer hersteld , en hou me weer met veel plezier bezig met mijn bedrijf en de eigen auto's en auto's van klanten.

een paar weken terug zag ik een advertentie van een 924 uit 79 , die apk was afgekeurd op de dorpels , en heb besloten deze auto voor eigen gebruik te kopen. nu na 2 weken op en af met de Porsche bezig te zijn geweest in de "vrije" uurtjes , is wel gebleken dat me het nodige werk staat te wachten. B-)

ik hoop vooral op jullie steun en advies in zoverre dat nodig zal zijn .
we zijn immers nooit te oud om te leren.

Jayke
23/08/2013, 00:28
Welkom hier en veel plezier met je 924! Zo te zien heeft de auto wat liefde nodig maar is er wel wat moois van te maken :)

M.B.H.
23/08/2013, 08:16
Welkom hier Arnoud , en veel 924 plezier toegewenst
En te oud om te leren nooit !!!
Info genoeg hier dus dat gaat wel goed komen .

jimfrey944
23/08/2013, 14:13
Welkom in het 924 walhalla

Wat een mooi en openhartig voorstel topic
Veel plezier met sleutelen en veel succes met je bedrijf

ptol
23/08/2013, 16:05
Welkom! Ik heb altijd een zwak voor bruine 924's. Heb je meer foto's?

fcam
23/08/2013, 21:43
Welkom Arnoud. Je schrijft inderdaad een openhartig en indrukwekkend verhaal. Goed om te lezen dat het met de gezondheid weer beter gaat.
Succes met je bedrijf en natuurlijk met de 924!
Hou ons op de hoogte.

VCR
23/08/2013, 23:14
Dank jullie wel voor het hartelijke welkom.
@Ptol , ik zal vandaag of morgen een topic starten in het forumgedeelte projecten.

en wat het openhartige verhaal betreft : ik hou van eerlijkheid , maar ben soms ook te rechtstreeks heb ik gemerkt , en dan is het beter als jullie weten waar het vandaan komt .
en dat ik een eigen bedrijf heb , heb ik maar gelijk gemeld , zodat enige vragen gelijk beantwoord zijn .
Het internet is immers groot , en de wereld daardoor een stuk kleiner ;)

Deze Porsche is ook mijn eigen project , en geen reclame , alhoewel ik natuurlijk nooit te beroerd ben om andere forumleden bij te staan .
Voor reclame hebben we immers marktplaats diensten ,speurders, en zo meer .
Mocht ik willen adverteren zal ik me wel melden bij de beheerders ,(ja ik lees de regeltjes wel)

In het verleden heb ik bij de opels ook al geleerd dat een forum , mits goed gebruikt veel voldoening , contacten , en vooral plezier in de hobby op levert.
nu beperkt mijn hobby zich niet tot de Porsche alleen .
Zo heb ik ook nog een renault Juvaquatre bestel staan , die ooit aan de beurt moet komen.
Maar daar ben ik nog niet over uit of die origineel of hotrod opgebouwd moet/gaat worden...

en de Opeltjes blijven ook altijd nog trekken :@

js-vintage
25/08/2013, 12:17
Welkom op dit forum!

harry
26/08/2013, 18:07
Welkom op dit technische forum, het zal je wel lukken.