PDA

Bekijk Volledige Versie : Dinslaken



Johan
26/04/2010, 16:35
Dag Porsche-liefhebbers / -rijders,

Zaterdag 1 mei is het weer zover, de internationale Porsche-meeting in Dinslaken (D), een uurtje over de grens bij Arnhem.
Voorgaande jaren kwamen er meer dan 2000 Porsche's, die zich op een grote rennbahn opstellen om bekeken te worden. Echt magnifiek.
Plus veel standjes, tuning, ombouw, vleugeldeurenset, posters, modelauto's, radiografisch bestuurbare auto's / heli's etc. etc. te veel om op te noemen.

zie website: http://www.porschefreunde-1mai.de/

tip: kom vroeg, want de eersten gaan al rond 14 uur weer huiswaarts.

Ropor
03/05/2010, 18:17
Ik ben er geweest zaterdag en het was weer geweldig! Zo snel we de duitse grens passeerden stopte de regen en begon de zon te schijnen!

Echt fantastisch om te zien hoeveel GT3's en GT2's er staan. Verder staan er echt hele fraaie (oudere) porsches daar. Volgens mij heeft iedereen flink staan poetsen voordat de porsche daar geparkeerd wordt. Het mooie is dat dat er een mooi laagje grind op deze renbaan ligt en je weer huiswaarts gaat met een flinke laag stof! :)

Ik heb de groengekleurde auto van (als ik het goed zeg) Johan zien staan. Verder heb ik de eigenaar van de rode two-tone turbo gesproken.

Ik vond het weer geslaagd!

Johan
20/06/2010, 18:13
Hah, dat was jij , ja leuk! Ik vond het ook een zeer geslaagde dag weer . Misschien tot volgend jaar??