PDA

Bekijk Volledige Versie : glas achterlicht vervangen



m.vanderweerd
28/04/2010, 08:18
Hallo,
wie kan mij adviseren hoe je het reflector glaasje in het linker-achterunit eruit kan krijgen, en dan automatisch de volgende vraag, waarmee zou ik het nieuwe glaasje dan weer vast moeten zetten

ik heb gehoord dat als je het glaasje warm maakt dat je deze eruit kan drukken... is dit zo?

ieder idee is welkom

mvgr

Frenske
28/04/2010, 12:33
kun je proberen maar beter is het de gehele unit te vervangen. MBH heeft er ongetwijfeld eentje voor je!

ShroudedVeil
28/04/2010, 15:02
Ik neem aan dat je de glaasjes wilt vervangen voor een andere kleur dan?!

Anders zou ik gewoon een andere nemen , op het 944forum.com staat ook een uitleg hierover maar het is niet gemakkelijk

LWB
28/04/2010, 20:44
hmm,nog niet van gehoord....

M.B.H.
29/04/2010, 10:30
Ik OOk NIet :shocked:

Fantaman
29/04/2010, 19:50
ik heb net gevonden op het 944 forum hoe ze de oranje knipper ''glas'' vervangen voor een witte.
komt er op neer dat je de oude eruit moet breken/kapot slaan en dan de randen glad maakt en het nieuwe glas erin lijmt met kit.
bespaar je de moeite een 2e hands achterlicht is goedkoper en makkelijker;-)

ShroudedVeil
30/04/2010, 01:49
Maar dan heb je nog geen andere kleur;)

m.vanderweerd
01/05/2010, 20:53
hallo,
bedankt voor de tips.
nee, het gaat mij niet om een andere kleur, maar had 3 achterlichten liggen waarvan alles iets goed van was, dus ik wilde er 1 goede van maken.

koop nu wel een complete

mvgr

Selen
30/12/2013, 20:42
Weet iemand hoe je de achterlichten/lenzen vervang of er afhaalt? Ik heb in de kofferruimte de "console" met de lampen gedemonteerd, moertjes afgedraaid maar in de lens krijg ik totaal geen beweging. Is wel precies afgekit met soort siliconen... voor vochtproblemen te voorkomen wss maar hoe krijg ik er de lens nu terug uit? :)

jimfrey944
30/12/2013, 21:18
Los snijden en drukken tot hij los komt
Zal wel lastig zijn de zonder schade te vervangen
Silicone is ook niet de beste oplossing voor de achterlichten ik gebruik altijd carrosserie kit
Dat blijft altijd zacht en druk je ze er wel zo uit

Selen
30/12/2013, 21:22
Los snijden en drukken tot hij los komt
Zal wel lastig zijn de zonder schade te vervangen
Silicone is ook niet de beste oplossing voor de achterlichten ik gebruik altijd carrosserie kit
Dat blijft altijd zacht en druk je ze er wel zo uit


Bedankt voor den tip! ;) morgen eens proberen!