PDA

Bekijk Volledige Versie : Rondrit van de 924 vriendenkring..



captainfrasca
17/02/2008, 12:16
De volgende mail ontving ik van Rene Haagendoorn




Beste 924 vrienden en vriendinnen,



Het mooie weer laat zich steeds vaker zien,en de Porsche’s staan al te trappellen om er weer uit te mogen, EN DAT KAN!!

Want op zondag 16 maart a.s. hebben wij de eerste tourtocht van het jaar, en deze wordt net zoals vorig jaar georganiseerd door Edwin en Rianne van Sterckel uit Apeldoorn, dus dat beloofd weer een oergezellige en goed georganiseerde dag te worden.

Hoe gaat deze dag er een beetje uitzien? U wordt verwacht bij Edwin en Rianne gewoon gezellig bij hun thuis om 10.30 uur waar u ontvangen wordt met een of meer heerlijke kopjes koffie/thee/ fris met een lekker gebakje erbij, na al dit lekkers gaan wij zo rond 11.30 uur beginnen met de rondrit waarbij u langs prachtige stukken bos komt en ook langs veel water zult rijden, om ± 13.00 uur zullen wij dan bij een gezellig restaurantje een lunch gebruiken en om ±14.00 uur zetten wij de tourtocht weer voort die ongeveer tot 16.00 uur zal duren, de gehele route bedraagt zo ongeveer 95 km.

De kosten voor deze dag bedraagt 5 euro p.p. en deze kunt u bij Edwin thuis aan hem betalen, (de lunch en alle andere versnaperingen etentjes enz,onderweg zijn natuurlijk voor uw eigen rekening) Edwin en Rianne hebben weer hun vreselijke best gedaan om u een mooi en gezellige dag te presenteren, dus laat hun deze voorbereidingen niet voor niets hebben gedaan, en meld u snel aan, in ieder geval voor 9 maart a.s. via mijn e-mail adres: rene@924vriendenkring.nl ik hoop vel mensen deze dag weer te mogen ontmoeten.

tot dan groeten van René

hammer_rites
17/02/2008, 13:16
En we hadden de vriendenkring zo'n beetje afgeschreven...

Dit klinkt erg leuk moet ik zeggen.

Ik-rij-belastingvrij
17/02/2008, 13:31
Dat klinkt inderdaad zeer leuk!
Als ik het goed begrijp doen er dus alleen 924's mee?
Mischien dat ik ook wel mee doe :-D

Tom
17/02/2008, 16:09
Leuk idee, ik weet alleen niet of ik 16 maart tijd kan maken...

jimfrey944
18/02/2008, 18:16
Dat klinkt inderdaad zeer leuk!
Als ik het goed begrijp doen er dus alleen 924's mee?
Mischien dat ik ook wel mee doe :-D

als je de site van rene goed leest
staat er {vrienden van de 924}
dit houd in dat iedereen die iets met de 924 famielie heeft welkom is
ook als je er zelf nog niet een heb of als hij in de garage staat
is het mogelijk om met de 924 vriendenkring mee te doen (met een andere auto porsche of geen porsche)
over het algemeen komt iedereen wel met een Porsche
het is een beetje ontstaan uit de ex 924 944 968 club Nederland dat geeft mischien een beeld van de auto's die je treft
gewoon een gezellig samen zijn met porsche liefheber's

groetjes jim

FROST
25/02/2008, 18:04
volgens mij heeft de NPC op 16 maart de Noord Holland rit...Ze verzamelen bij Akersloot. Sta er over na te denken daar eens mee te gaan rijden :)

jimfrey944
05/03/2008, 18:39
ik kreeg deze net met de mail


Beste Porsche vrienden en vriendinnen,

De rondrit Apeldoorn die georganiseerd is door Edwin en Rianne v Sterckel en die gepland stond voor zondag 16 maart a.s. is verzet naar zondag 27 April a.s.
Dit vanwege dat er nog een aantal leden waren die wel graag mee wilden rijden ,maar hun Porsche in de maand maart nog in de stalling stond e/o dat hij nog geschorst stond, vandaar dat wij het een maandje later gaan rijden, en dan is de temperatuur ook weer wat aangenamer, dus geef u alsnog op voor deze leuke en gezellige rondrit.

Groeten van ons.

LWB
05/03/2008, 19:10
was em al even vergeten...

27e hmmm...volgens mij zijn dan ook Porsche dagen in Spa dus de keuze is niet moeilijk.....

M.B.H.
05/03/2008, 20:23
Het lijkt me heel leuk maar helaas ik kan dan niet
Dus een volgende keer beter
iedereen veel plezier gewenst van hier M.

Ik-rij-belastingvrij
05/03/2008, 23:01
Ik kan dan ook niet :roll:
Ik heb dan een Tour staan met een stuk of 15/20 man van het vespa-ciao forum.
Lekker een eindje gassen naar het drielandenpunt met de damesbrommertjes :D

VonG
09/03/2008, 09:55
zoiets lijkt mij ook leuk maar ik ben dan weg...

jimfrey944
14/04/2008, 19:53
denk er nog even aan 27 april
sluiting was 13 april maar als je snel bent kan je nog wel mee denk ik

q01z
28/04/2008, 21:56
is hier eigenlijk nog iemand naar toe geweest?

ik was mn verjaardag aan het vieren dus kon niet :P maar iemand anders?

Tom
28/04/2008, 22:32
Volkomen vergeten... maar goed, ik voelde me toch knap beroerd.