PDA

Bekijk Volledige Versie : Rondrit Noord-Holland zondag 13 oktober



Jayke
01/10/2013, 13:33
Nadat het vorig jaar helaas niet gelukt is, gaan mijn ouders dit jaar weer een rondrit door Noord-Holland organiseren met het 912 Forum. De 924'ers zijn daarbij ook welkom (of ik met de 924 mee rijdt is nog niet zeker, mijn homokineet rechtsachter behoeft waarschijnlijk wat aandacht voor ik een lange rit ermee wil maken...)


De 13e is inderdaad de planning. Lijkt ons erg leuk! Vooralsnog is de verzamelplaats bij ons thuis in Ouderkerk aan de Amstel. Mocht de groep te groot worden ga ik een andere plek regelen. We denken zelf nu aan verzamelen rond 10.30 en beginnen met de rit om 11.00 uur. Als dit voor degene die van ver moeten komen aanvaardbaar is.

Voor de twijfelers Ouderkerk aan de Amstel ligt bijna in de provincie Utrecht (dat lijkt wat minder ver).

Ik hoop dat het weer mee zit. Het lijkt me inderdaad niet leuk als het met bakken uit de lucht komt. Ik stel voor dat we vrijdag 11-10 bepalen of het wel of niet door gaat. Vooralsnog ziet er nu nog niet heel slecht uit

Zijn er hier liefhebbers om mee te gaan?

ptol
01/10/2013, 14:10
Hm, lijkt me leuk, even kijken of dat gaat lukken!

jimfrey944
01/10/2013, 18:32
Leuk idee helaas voor jullie zit ik met de 924 vriendenkring in Duitsland

Jayke
12/10/2013, 18:09
Mochten er mensen nog zin hebben morgen, verzamelen om 11.00 bij:

Cafe "de vrije handel"
Dorpstraat 7
Ouderkerk aan de Amstel

Vanaf daar rijden we +- 2 uur met misschien een koffiestop tussendoor, en we eindigen in Castricum bij een locatie waar geluncht kan worden voor wie daar zin in heeft.

Jayke
13/10/2013, 09:23
Rit is afgelast ivm slechte weer.